myshelg...

ja visst, inge Forum alls för oss. O jag har inte ens saknat det.
I fredags var vi väldigt trötta,hela familjen skulle jag vilja påstå, så efter middagen låg vi bara framför tvn.. min älskade sambo somnade nog för sju.
I går fick jag sovmorgon. Det var skönt.
Sen hjälptes vi åt med o rulla bort studsmattan inför vintern o skottade lite snö o sånt!
Var till svärmor o fikade lite o sen blev vi utbjudna på middag av Svärfar. En riktig trevlig kväll på Athena. O Lowa är så duktig. Inge gnäll,inge stök..Utan hon är liksom bara exemplarisk såna gånger. Älskade trollonge!
Kikade på slutet av dansbandskampen hos svärfar,sen for vi på Maxi o handla innan vi for hem.
Sen vare Gonatt!
Imorse var Lowa uppe o stökade, slog in presenten som hon gjort till Jesper, ritade en teckning o skrev på kortet hon hade köpt till han. Å fina barn, hon hade gjort så fint, o verkligen ansträngt sej. Också lite frukost på säng!
Så han blev verkligen firad av henne på farsdag. ♥



Ikväll bjuder jag min far på farsdagsmiddag.. Blir Fetaost biffar tror jag bestämt! :)
Jesper beger sej ut o luffar idag, kommer väl hem på fredag, hoppas jag!


usch vilket trist inlägg de här blev, stressad e jag också! karln tar me sej datorn..skiit!

Någon som behöver vinterskor till barna förresten?

Har två par i strl 26, och två par 29 tror jag.. Kanonskick på alla!
Köpa kanske?
För en billig peng,giivetvis!
Slå en signal,eller skicka ett sms i sånafall.. ;)




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0