redan söndag..

helgerna går ju så jäkla fort,och det är riktigt trist! :( Jesper har åkt o jobbat igen.. han kom ju hem i torsdagsnatt och "gjorde helg" så i fredags var han ju som hemma. Då hade vi besök av mamma också, det var mysigt! Vi spelade Fia,pratade mös o åt bakad potatis med röror till lite lunch! =) sen var hon snäll o sydde nya gardiner till Lowisen också.. Blev så tjusigt så! På kvällen var vi bara hemma, mös till Doobidoo som vanligt,o åt en sen middag!

I går fick jag sovmorgon igen, Lowisen åt frukost med Jesper.. Sen for han och skruvade o jag låg till klockan var nästan två. Sen fixade jag klart tårtorna o elda o donade lite.. Vid fem kom svärmor o hennes karl. Dom hade köpt med sej pizza till Lowa och skulle vara här med henne medans vi gick ut o åt. Så vi flidde oss o for sen in till staua, var på Bishop o åt. Mys! :) ♥
For till svärfar o fick efterrätt där,surrade massa o mös lite mer innan vi for hemåt! Stannade till på Thimmys fest en sväng innan jag for hem o avlöste Svärmor. O stoppade Lowis i säng. Fick med mej Karin hem som sällskap också,trevligt. Strax efter tolv kom Jesper hem också. O Ekka, så då for dom hem.. O vi somnade.

Imorse fick karln lite sovmorgon, jag tyckte de va hans tur.

Imorn är det måndag, o vanlig vecka. Inge lov, utan skola o vanliga rutiner.. Förutom skola så ere ju lite annat också..  Föräldrarådsmöte på tisdag,dans för Lowa på Onsdag, Sjukgymnasten för mej på torsdag,o sen fritidsfest! O jaa..sen ere ju fredag igen!
Skönt med vecka o rutin också.
Även fast helgerna är underbara.


Lowa har lekt med Alma mest hela dagen, men vid tre lessna jag på att bara ligga på sofflocket,helt allena. Så jag skickade hem Alma o tog med mej Lowis o for till Anna. Så nu är vi här o myser! :) ♥

Ska åka förbi hos mamma sen o kika hur de går me renoveringen också. Spännande! Jag vill också.
Framförallt vill jag äga huset vi bor i.
Måste försöka handla på hemvägen också, är helt utan kaffe bland annat. Inte alls okej.

Jag har för övrigt funderingar på att ha ett smyckesparty här hemma,i slutet av November eller i början på December.. Som Helen ska hålla i, med smycken från Lika Design av Umeå.. tror jag de hette iaf!?!?
Är det någon som är intresserad och vill och kan komma då?
Det vore väl roligt? :)
Lämna en kommentar om ni är intresserad! ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0