Sune..

fasiken vad jag diggar Sune, och hela hans familj.. Eller ja,framförallt Håkan och PappaRudolf också.. Lowa gillar också Sune. Så efter att jag hämtat henne på fritids så började våran jakt efter SunesJul, och i tredje gårn fann vi den! Åtminstone den första halvan. Det gjorde våran kväll..
Så när maten var klar,o mys stämmningen på topp! Så slog vi oss ned i soffan, kikade på Sunes Jul o åt middag.
Lyxigt och såå Mysigt!
Och Sune som sagt var, så jäkla kung!

När vi ätit klart passade jag på o tog en dusch,o pysslade om mej själv litegrann. Attans så skönt!
Sen åt vi lite karameller o kikade på DoobiDoo.
Anna var ju också här o höll oss sällskap.. :)

Meen,nu har Anna åkt hem, o Lowisen sover sen några timmar.. o jag har ju fikat mitt kvällsfika, så nu ere bara kvällsmedicin o tandborstning kvar, sen blire natta för mej med.
Och det bästa av allt, om några timmar kommer min karl hem o kryper ned bredvid mej.
Älska. ♥



Era tankar..
Postat av: mickis

hehe, satanshelvetesjävlabiljääävel :P visst är det sunes jul?

2010-11-20 @ 01:28:31
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0