dagen efter..

dan före.. Idag är jag trött,usch så trött jag är! Sitter o pysslar ihop lite diadem med Lowa just nu..har röjt o städat hela förmiddagen känns det som!
Igår hade vi ju kalas heela dagen lång! Dagen startade vid åtta,då jag o syster gick ner o fixa lite mysfrukost,tända massa ljus o gjorde mysigt! Pyntade studsmattan som stod på gårn o så.. Lowis o Jesper låg i sängen o mös.. Sen kom dom nere,o vi bad Lowa hämta tidningen.. Gissa om hon blev glad när hon upptäckte studsmattan! =) Lyckligare unge har jag aldrig sett.. =)
Sen mös vi allihop i soffan framför Disneydags, åt mys frukost som sagt..o Lowa fick öppna dom andra paketena ifrån oss!

Vid tolv kom Lowas kompisar,och barnkalaset var i full gång! =) De åts hamburgare, Kungen kom på häst,o dom kids som ville fick rida en sväng.. även mamman fick sej en åktur! Hahaha! :)
Barna lekte på, de blev tårta,skattjakt osv..
Vid tre for barnen hem, o det vällde in ännu mera folk, och det fortsatte det hela kvällen,vid elva for dom sista hem!
Och då stupade vi i säng allihop!

Och nu har vi en mycket nöjd 6åring här.. och bortskämd också för den delen! :)
Herregud va grejer hon har fått!

Tusen,tusen tack till alla fina som varit här o uppvaktat o firat henne!

tänkte lägga upp lite bilder, men de får bli sen...


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0