Dagens..

tror jag ska börja med något nytt,sådär ibland.. en Dagens liksom.. det kan ju faktiskt vara liite roligt!:)

såå jag slänger in en..

Dagens humör: Glad!


Dagens mående:
Mår riktigt fint..


Dagens borde:
Bära in alla ved.


Dagens frisyr:
Uuuh, vill inte prata om den. Därav mössa!


Dagens klädsel:
Jespers blåa träningsbyxor,svart långhuvtröja o mössa! De är Söndag,då får man ha myys kläder.. ;)


Dagens goaste:  Mina hjärtan, o min parfym MidNight Fantasy (kan de va Brittans?)


Dagens planer: Bära in ved,o mysa med mina hjärtan! O så får vi middags besök av svåger+svägerska!:)


Dagens vill ha:
Dollars!


Dagens längtan:
Efter solen.. o syster!


Dagens fundering:
 Vad ska det bli av mej?


Dagens beroende:
Snus, as always.


Dagens tråkigaste:
Att min kära mor är tussig o inte kom o hälsade på..


Dagens roligaste:
Fyrhjulingsbus med Lowis


Dagens tidning:
Trailer..nåågot skadad av min sambo! Imorn kommer iaf ÖP igen! ;)


osså får ni en gammal bild på mej i stor scaaanian.. ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0