ensam fast ändå inte..

jamen visst, lillDorisen sover, Jesper är ute me Jens o härjar! O jag slökikar lite på tv.. tänkte nog krypa till kojs snart,så jag är piggelin imorn. Jag ser framemot imorn, det ska bli roligt!
Har hund dagis här ikväll/natt också.. haha! Har ju Tjorven här som vanligt! ♥
Men nu är även Moses,Verona och Lilo också här! Myys me massa hundar!
 Trist bara att Tjorven är en surkärring. :(

åååh, jag har så många planer..det är så mkt jag vill!
 O jag känner mej så pepp, jag vill att allt ska hända,nu,nu.. NU!
tålamod är ju inte riktigt min starka sida.. den är dumt! jag måste försöka jobba på mitt tålamod, det kan vara bra i många vardagliga situationer, att åtminstone ha liiite tålamod.





- så är det ju...






Era tankar..
Postat av: Jennie

<3

2010-10-24 @ 01:43:10
URL: http://enimsemper.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0