hur är det med din egen mus då?

 jag känner mej glad. Lycklig är kanske också ett passande ord.
 Mår så där härligt gott i själen, en väldigt härlig känsla! ♥

 Jag mår ganska bra dessutom,så länge jag sköter mina smärtstillande fungerar jag ju liksom ganska bra.. Ska dock till doktorn idag,får se om jag får fortsätta med dom? Annars vet jag inte hur det blir? Är lite små snorig o febrig dock,men de får man väl leva med så här års.. ;)

Efter middagen igår, tog jag o for in till Tina för massa mys med henne och Suss! Det var underbart.
 Finaste tjejerna. ♥
Jänet
& lilla Lilly saknades dock,massor.
Lowisen fick stanna hemma med Jesper o ha lite qualitytime med han.. Ibland är det liksom så skönt o kunna åka iväg en sväng,o bara få umgås med vänner i lugn o ro. Det uppskattas!
Tur att jag har världens bästa karl en sån gång. :)

På hemvägen hade jag tråkigt,så jag ringde Linda..men hon ville tydligen inte prata.. ;) Så jag ringde Gert Fylking istället, himla trevlig karl! Vi pratade om jakt, jaa..om min jakt på möss då! Han berättade bla om att hans son fastnat med fingrarna i en musfälla,de va lite komiskt.
Jag höll dock på att dö när han frågade " jaa, hur är det med din egen mus då?"
Hahaha, vilken jävla dåre! Men han är ju som skön.

Näe,nu ska jag ta o packa mej in i bilen o fara in mot stan, idag står det lite allt möjligt på schemat..
- Läkarbesök på diabetsmottagningen
- Hämta Farmor
- Sjukgymnastik
-Lowas dans

tror jag ska köpa en liten blomma,eller karameller till min fina vän Mikael också, som har gjort sej illa! Tror han kan behöva lite uppmuntran! :)

heejpa!

bjuder på en gammal bild på två av mina favoriter!




Era tankar..
Postat av: Carolina

Gert Fylking? :)

2010-10-27 @ 12:56:52
Postat av: Lillasyster

två av dina favoriter? elakt att inte räkna med Egon?

2010-10-27 @ 13:46:28
Postat av: TiNAWiNA

Hahaha, Emma då!

2010-10-28 @ 13:24:47
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0