huvudvärk..

ja,faan så ont i huvudet jag har! tycker inte alls om det! gaah. har haft ont typ hela dagen.. gissar att det beror på att jag var tvungen o vara fastande inför provtagningen imorse, vilket bara det gör mej på riktigt dåligt humör.. skulle bara lämna Lowa på skolan o sen ösa in o lämna dom där fördömda proverna! Meen näe, då hade ju Lowa inga som helst planer på att vara på skolan. Hon vill helt enkelt inte! Hon ville inte alls, hon grina o stenvägra. Så halvtio kunde jag åka iväg.. Tack vare Myran.. guldvärt!
aja, sen dess har jag haft den här jäkla huvudvärken..trots power nap på två timmar,och en treo! :(

nu ska jag göra köttbullar,pappa ska äta här! O sen ska jag in o mysa med mina tjejor! Det blir mys, bara huvudvärken ger sej också!

Men jag är faktiskt glad ändå,sådetså!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0