kanelbullensdag

jomenvisst,idag är det tydligen kanelbullensdag. Det finns tamejtusan dagar för precis allting.. Haha!
Jag ska baka bullar, men om det blir idag låter vi vara osagt. Men tills på lördag ska de vara klart iaf! =)

Nu börjar sthlms veckorna för min kära sambo. Och idag känns det som att de kommer gå bra, första veckan far dom ju trots allt bara två svängar, så han gör helg på torsdagnatt/fredagmorgon.. O det är ju kanon..Eftersom vi ska ha kalas o så!
På fredag ska vi även gå på Garvsyra. Premiären är i Orrviken,o jag har gått varenda år, utom i fjol. Då det var på Lowas födelsedag. Men i år ska vi iväg igen.. Dom är så jäkla bra..
Någon mer som ska dit? :)
Och om det är någon som inte ska dit, men gärna vill ha fredagsmys med Lowa så hör av er! ;)

Tog för övrigt en himla massa fina kort på Lilly igår. Hjärtat bara smälter när man ser henne.
Jag vill ha en till liten parvel.. Barn är ju trots att det bästa som finns.
O många vill vi ha.. hahaha! =)


Era tankar..
Postat av: Jennie

Hon kan få komma hit om hon vill :)

2010-10-04 @ 21:38:41
URL: http://enimsemper.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0