magsjuka

jag har typ magsjuka flera gånger i veckan. näe, eller jo nästan! Min mage är inte riktigt som den ska, och nääe, givetvis är det INTE "riktig" magsjuka, eftersom jag inte smittar! Hur som helst så har jag iaf magsjuka i min mage alldeles för ofta, vilket jag inte gillar. Nu är det nog säkert lite drygt två veckor sen sist jag hade en sån här ordentlig släng av det.. Vilket jag helt ärligt tror är rekord! Men inatt kom det, så jag har varit vaken sen halvfyra,och bott på toan.
Faaan,så dåligt jag mått,o faktiskt fortfarande mår!
Så jag tycker jag får tycka lite synd om mej själv..
På riktigt.

Min älskade karl,for ju o jobbade vid fyra,så jag övervägde starkt o ha Lowa hemma,bara för att jag inte kunde ta mej iväg med henne. Men så kom jag på att jag kunde ju faktiskt fråga pappa,om han hade möjlighet o skjutsa henne! O de hade han.. Vilken tur! Dels får hon vara på skolan, o jag får sitta på toa o må dåligt i lugn o ro. Win - win situation..

jag har faktiskt pratat med läkaren på HC om mina problem med magen..
 han sa magsår o skrev ut Losec? eeeh, va? inte för att jag är någon doktor, men jag har då aldrig haft magsår som har yttrat sej såhär!?

jag blir tokig.
blir jag piggare under dagen så lovar jag o komma med ett inlägg,som eventuellt kan vara liite mer givande!
just nu ska jag försöka sova.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0