Muffins!

ja visst, fick för mej att jag skulle baka nya Muffins idag, då dom förra blev en succè! Dock i något mindre storlek.. Så att mina älskade hjärtan kan få lite gott kvällsfika ikväll..  ♥
när jag ändå liksom är på utbildning o inte kan förgylla kvällen med min närvaro.. ;)
Jaa, näe jag vet..pratar i telefon samtidigt så jag är kanske inte heelt fokuserad( men jag är ju trots allt kvinna!) , o när jag hällt upp allt i formarna kommer jag på att jag glömt bakpulver! Huur jävla klantig får man vara egentligen?
aja,körde in dom i ugnen iaf..dom ser iaf hyfsade ut.. återstår o se om dom är ätbara!
jäkla typiskt.

För övrigt så tycker jag faktiskt om att baka. Dessutom är jag rätt grym på det! Både det ena och andra.. Såå, om det är någon som ska ha kalas,o inte har skills för o baka..eller helt enkelt tycker det är aptrist!
Så,kan ni ju alltid slänga in en beställning till Moi.. Jag fixar biffen, för en billig peng,givetvis! ;)
Smörgåstårtor, Vanliga tårtor, Bullar, Långpannekakor, Småkakor osv..

Kom igen nu,ni kan ju ge mej en chans iaf! ;)

Kanske inte direkt bra reklam,o skriva om missat bakpulver dock.. meen, jag har tjyyyvsmakat.. o dom blev givetvis kanongoda iaf! Mmmhmmmmh!

strax kommer min karl hem,med mat från Maax! Flottigt o gott.. Jajjemän!





sötaste hårdingen i världen! ♥


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0