sen natt..

klockan 22.00 slog jag ihop mina ögon. För var jag verkligen dödstrött.Klockan 00.00 vaknade jag. Kallsvettig o låg.. Hrmm? Vet inte riktigt hur jag ska få bukt på det? aja, klev iaf upp då.. Fikade en del, hamnade här. Tjorven ligger bredvid mej och snarkar. Som en hel karl! haha.. :) Men de gör så lite, gooa lilla hund.

Lowa har varit på Halloweenfest hos Stina&Emil ikväll. Världens sötaste lilla häxsessa var hon, förstås! Jag har tagit kort, men är för lat för o lägga upp nu. Så det får bli imorn. Hon hade iaf haft jätte roligt, o det är bra. För ett glatt barn,för en mor glad.
Tusen tack till finaste Anna&Nicke som ordnat allt. Fina människor.

Medans Lowa roade sej for jag o hälsade på min mor och hennes karl. Dom hade gjort kväll o lagt sej, klockan var då 19.05.. o jag tycker vi är pensionärer!? ;) aja, jag slet upp dom. Så vi drack en kopp kaffe o surra strunt i köket, o sen la jag mej med dom i sängen o kika på Dansbandskampen tills de var dax o hämta Lowa.. Ja,jo jag vet.. Det låter lite suspekt, men eftersom dom håller på att renovera så har dom inget tvrum,utan endast tv i sovrummet,o där finns inte så mkt sittplatser. Meen va gör väl de.. De hade ju sin charm de här också! ♥


Idag blev det iaf en sväng in till stan för o kika på skotrar, det var trevligt. Alma följde med också,så Lowa fick lite sällskap. O jag tror barna tyckte de va ganska roligt också.. :)
Det var iaf roligt o se lite folk. När vi var sådär lagomt frusna for vi hem o drack glögg med svärfar+Eva, sen styrde vi upp lite Tacos o bjöd dom o Jens på. Det var gott, o trevligt!
Jag har världens goaste svärföräldar+respektive. O de kära ni,är skönt! ♥


Imorn vankas det jobb för min bättre hälft, o sexårskalas på DjungelHuset för Lowa. Vad ska mamman roa sej med då? Det återstår att se.

Nu ska jag iaf ta o krypa ner o försöka sova igen.. De här håller inte..



Era tankar..
Postat av: Linda

Låter ju som en hyffsad helg hörredu! :) själv jobbar man natt.. Kram Kram

2010-10-31 @ 02:57:55

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0