tisDagens

ja,va fasiken..vi kör väl en dagens idag också då..i brist på annat liksom! ;)


Dagens Frukost:
Fil och macka

Dagens humör:
Glad!

Dagens mående:
Mår riktigt fint..

Dagens borde:
Tvätta kanske?

Dagens frisyr:
Föör långt! :(

Dagens klädsel:
mjukisar, långt svart linne,o en lång,härlig stickad kofta!

Dagens planer: Hjälpa Farmor, Friendsutbildning ikväll?

Dagens vill ha:
 Juni?

Dagens längtan:
Jaa?

Dagens fundering:
 Alldeles för många,som vanligt...

Dagens beroende:
Försöker bli av med snusen. Oooh, håll er borta! ;)

Dagens Sämsta:
Ingenting än så länge..

Dagens Bästa:
Mina finaste hjärtan!  ♥

Dagens tidning:
  ÖP, tror jag ska köpa nån korsordstidning också.. ja varför inte?;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0