TorsDagens..

jajjemän, kör en dagens... har en del saker o o uppdatera,o ventilera..men ni får nöja er med en Dagens so loong!



Dagens Frukost:
The o smörgås!

Dagens humör:
Helt okej!

Dagens mående:
Trött,o sliten? Förkylning på väg misstänker jag..

Dagens borde:
Sova?

Dagens frisyr:
Fortfarande för långt, funderar starkt på o klippa mej..snarast!

Dagens klädsel:
mjukis-stylisch!

Dagens planer: Hämta Lowis på fritids strax, sen laga mat o baka lite kanske?

Dagens vill ha:
 Nya kläder?

Dagens längtan:
Efter mina älskade vänner,som inte bor så nära.. :(

Dagens fundering:
 Hur ska detta sluta?

Dagens beroende:
Onico-pepparmint...

Dagens Sämsta:
Nikotinabstinens,o trötthet..

Dagens Bästa:
Mina finaste hjärtan!  ♥

Dagens tidning:
  ÖP, och Lätta kryss! haha.. :)






bjuder på en liten bild ifrån när vi va på Jamtli i början av sommarn.. ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0