bärplockning..

ja, Lowa vill plocka bär, så jag tror bestämt vi ska ta o göra det.. den stora kärleken ska ju snart åka,så då tror jag vi passar på! ;) åker ner till pappsen, o tar rätt på lingona om dom mognat!? =)

ska fara upp till farmor också, hjälpa henne o duscha.. o imorn ska jag följa henne till doktorn.. Lillfarmor! <3
"jag tycker om min farmor, trots att hon är gammal, för jag tycker hon är sööt.." - Lowa

Ska till sjukgymnasten själv imorn bitti också, o sen på UPM..så imorn blire mycke rännande! Meen,va gör de?
Bara hoppas att jag orkar med..

Fick kaffe besök av Myran förut idag också.. Mycket trevligt.. :)

Också ringde min läkare ifrån reumatologen också.. då en rätt rolig situation uppstod;
- Ja hej, Torgny Smedby läkare reumatologen.. Är det Joanna?
- Ja
- Va bra.. jag pratade med din kille förut..
-Eh, va sa du?
- Jo jag pratade med din man förut och..
- Eeh, va? Min man? Jag är inte gift.. nog för att jag är sambo..Men jag tvivlar på att du pratat med han?
- Oj, nu blev det pinsamt.. Är det Joanna Eriksson?
- Ja, jo det är det..
- Jo, men då har jag pratat med han..
- Näe,det har du nog inte.. då skulle han sagt nåt!
- Men vad, alltså stavar du J O A N N A och heter Eriksson???
-Jaa, det är jag..
- Ja, och du är ifrån Peru?
- Från Peru? Hahaha, näe det är jag verkligen inte.. Är född och uppvuxen jämtlänning!?!
- Näemen, oj va konstigt det här blev då..
( han blir tyst en stund o jag hör hur han rotar bland papprena..och ojar sej.. efter en stund är han tillbaka..)
- Vad konstigt det blev, du har en namne..och jag har just suttit med hennes papper! och pratat med hennes man.. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt!


Hahaha, jag tyckte iaf att det var jätte roligt! O jag fick mej ett gott skratt.

Han fick iaf fram dom rätta papprena, och vi hade ett normalt samtal med rätt uppgifter om mej!
Stackarn.. haha!

Hoppas på att jag får hem lite möbler ifrån Kurt o Erna idag också.. De ska upp på Lowas rum, både sovrummet o lekrummet! Blir nog kaanon! Ska fixa o greja i ordning ordentligt där tänkte jag!
Rooligt!

Sen kanske de kommer upp nån bild på hur det blir.. har ju som aldrig några bilder som visar hur vi bor, eller hur vi har det hemma! Kanske är nåt jag borde lägga upp!?

Fast o andra sidan, är folk nyfikna kan dom ju alltid hälsa på.. hahaha!

Lite roligt förresten, sen jag tog bort lösen.. Har jag i snitt 70 läsare per dag..
 Det är ju roligt att folk läser..tycker jag iaf!
 O jag skriver ju mest bara för o skriva av mej,o för att jag tycker det är roligt.. =)

Sen får folk tycka o tänka precis vad dom vill.. men jag uppskattar om folk frågar mej,om det är något dom undrar över, o inte bara drar slutsatser, analyserar o sprider märkliga rykten.. okej?

Jag skriver mycket här i bloggen.. men det är också så mkt jag inte skriver, så ni vet inte allt om mej.. Alla sidor av mej, eller hur jag är.. Vad för liv jag lever osv..

Men jag gissar på att man kan bilda sej en uppfattning av mej bara av att läsa bloggen..
Men tänk då på att ni faktiskt inte vet allt om mej..
en liten tanke bara sådär..

vi hörs på onsdag!;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0