den årliga "Lowa-fyller-snart-år" ångesten..

jamen visst, den är här nu.. det slår aldrig fel..den dyker liksom alltid upp! För att sen försvinna tills i början på december.. Då är det dax för "Snart är det Jul-det måste bli perfekt"-ångesten. Den varar ungefär till juldagen/annandagen.. Sen är jag någorlunda ångestfri, tills det vankas "Påsk-det måste också bli perfekt" -ångest.. and so on.. Ni förstår vad jag menar..

Nu ere då lite drygt en vecka kvar till Lowa fyller år.. och om ni inte redan har förstått, så är det JätteViktigt för mej att den dagen blir perfekt! För Lowa alltså. Det är hennes dag, på alla sätt och vis.. och den ska givetvis vara perfekt!
Och denna perfektion,och dessa prestationskrav (som jag helt ärligt inte förstår varifrån dom kommer) ger mej sådan ångest.
Men jag tycker faktiskt det är liite roligt också.. ;) Baka,pyssla o dona.. Hitta dom perfekta presenterna and so on..
Vi har ju som bekant redan inhandlat en studsmatta, o idag köpte jag såå jäkla snygga skor,som hon också ska få!
Ska ta kort på dom sen o lägga upp.. ;)
Har även inhandlat en fleecejacka,som också får bli en present!
Sen har jag stopp. Vet inte vad mer jag ska köpa.. Vill ju som inte bara köpa nödvändiga "tråkiga" saker som hon behöver.. :/

Har köpt lite grejer så vi kan baka bullar i helgen..
Sen ska Lowa få baka negerbollar,och maränger till kalaset!
Tror jag kanske köper några kakor också..
Lowis har beställt prinsesstårta,förstås! Så de kommer vi o baka också.. O en smörgåstårta för hungriga släktingar o så..
Det måste väl bli bra?=)

Inbjudningskortena är nu klar,och ska bara läggas på lådan..
Har dock en liten fundering inför själva barnkalaset, fiskedamm eller skattjakt?
Jag tycker ju att skattjakt låter roligare.. så jag tror vi kör på det! :)
Lekar då!?
Min kära svåger+dam kommer att komma utklädda på en prinsesshäst,så kidsen får rida lite! De kommer bli spännande o se! Dom har helt fria händer.. :) Lowa kommer o älska det.. O jag tycker dom är så himla snälla o gulliga som gör det.. Deras idè o allting. Fina människor.

Annars så, sitter o jävlas på öps hemsida just nu, försöker lägga in en födelsedags annons på lillfröken! Men giiivetvis krånglar sidan.. Jag blir så matt!


Era tankar..
Postat av: Sofia

Det kommer gå bra..! =)..

kramis Sofia

2010-09-30 @ 21:48:54
Postat av: Jennie

Om du vill vara ifred innan och dona på så är hon alltid välkommen hit trollungen :) Kram

2010-10-01 @ 02:09:40
URL: http://enimsemper.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja de är sjukt jobbigt med födelsedagar och jul å allt skit, man sätter sån press på sig själv, så jäkla onödigt!

2010-10-01 @ 12:26:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Åh vad kul med födelsedagskalas! Eller ja stressigt också för den delen. Men det är ju så roligt att se när barnen blir glada! Jag längtar tills jag får ordna riktiga kalas för Milton :)

2010-10-03 @ 20:40:26
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0