en häst kanske? eller varför inte två?

jajje,igår blev det middag o bio med hjärtat! Det var mycket trevligt, o filmen var rolig!
Men jag var så jävla trött,o lite ur form om man säjer så.. trist!
 mådde inte alls nå bra på slutet,o somnade på direkten när vi kom hem..
men det var mys iaf..

sov till tio imorse,o låg kvar i en hel evighet.. har nästan nyss tagit oss upp.
 Får se vad vi hittar på med idag?

kanske blir surströmmingsfest ikväll.. man vet aldrig! jag är fortfarande inte riktigt i form..så jäkla typiskt, men det är väl för att man slappnar av på nåt vis! eller så kanske de blir en tur till Långan, länge sen vi va dit nu..

jag är lite sugen på o bowla jag, fast just nu är nog inte min kropp med på det..well,well.. får väl se vad som händer!

Fick nyss en film av mamma, på Lowa i bärskogen också.
Min lilla sötskruv! Vad jag älskar henne.





måste utfodra kaninerna också.. Imorn tror jag vi måste ställa iordning i stallet också.. Nog för att dom säkerligen kan vara ute någon månad till, men så de är gjort iaf..

jag vill ha en häst. jaa,de vill jag! fast när, helt seriös är jag inte.. eller jo, jag vill ju ha en häst! Jag saknar verkligen hästarna, o att rida!
 Men sen har jag ju lite vett,som säjer mej att NEJ, vi ska absolut inte dra på oss nån häst. Så vi kommer mest troligt aldrig dra på oss någon häst heller. Men ändå.
Jag vill ändå ha en häst. Eller ja,drömmen är väl egentligen två. Så jag o Lowis har en varsin.
Mmmm, de vore nåt de!
Drömma får man väl..

Dom här sötskruvarna hade vi hos oss i våras.. remember?

   

ja, man vill ju bara pussa på dom!

näe, nu ska jag umgås med min man... fick ni lite bilder på ponnysar också.. inte illa! ;)

 


Era tankar..
Postat av: Jennie

åå jag vill också rida :')

2010-09-11 @ 14:07:02
URL: http://enimsemper.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0