fredag..

och vi går mot helg, karln kom hem inatt o gjorde helg då..o om nån timme är det lilla hjärtat hemma ifrån skolan! Då har vi heelg! Underbart, o sovmorgon! I löööv it.
Den här helgen ska vi dock spendera på lite olika håll, det lilla hjärtat ska få åka till Momma&Håkan. Det ser hon framemot. Dom ska till Älven o mysa o plocka bär! Det kan hon behöva.
Och vi ska få lite vuxentid..haha.. :)
Näe, men det ska helt ärligt bli skönt.. Få vara bara vi lite.. De blev ju ingen bio i söndags,så de kanske blir ikväll eller imorn då! ;) Nån go middag, o lite mys bara! Det ska bli riktigt härligt..

Har hunnit med o tvätta o fått bort lite sånt här på morronen, det är skönt! Men jag blir lika brydd varenda gång, var kommer all tvätt ifrån??

Igår var jag till Jänet o Lilly,fikade,surrade strunt,promenerade o bara mös. Kärlek!

Bjöd pappsen på middag också, blev köttbullar,potatis,gräddsås o lingonsylt! Så jäkla gott vare.. :)
Sen stökade jag o Lowis på uppe på hennes rum, kopplade in datorn,städade,donade o fixade. Så nu är det riktigt fint där, och hon är så nöjd!
Tvättade o röjde i köket också. Städade ur kylen, så nu ekar den tomt. hrmm..
Får bli en handlingSöndag tror jag bestämt!

näe,ska ta o packa ihop Lowis grejor, för när hon kommer hem ska vi fara in mot stan.. först dejt med bästa Johanna, o sen ska jag lämna Lowa..

Sen får vi se vad som händer.. Vi kanske drar iväg nånstans också?
Tror ni de går o övertala karln till typ Sundsvall eller nåt?

onsdag börjar Lowa sin dans också.. Spännande! Hon är jätteglad och spänd, så jag hoppas verkligen hon tycker det är roligt! :)

näe,nu ska jag väcka upp karln.. han kan ju inte sova heela dagen.. ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0