kalasinbjudningar..

ja,alltså det här med födelsedagskalas för en sexåring är ju absolut inte det lättaste!
Vi tänkte göra inbjudningar idag, men alltså?
Vilka ska man bjuda?
Hur många ska man bjuda?
osv,osv.. Lowa har aldrig haft något "riktigt" barnkalas förut nämligen.. Givetvis har vi haft kalas när hon fyllt år.. Men liksom inget organiserat renodlat barnkalas! ;)
Meen, nu ska hon givetvis få ha det!
Jag har satt en gräns på max 8 barn.. Med Lowa inräknat..
alla ni - vuxna. Mina vänner,o släkt osv..
Ni är givetvis också hjärtligt Välkomna att fira våran 6åring!
Meen, Jag kommer dock bryta ihop,och mest troligt strypa varenda en av er som kommer mellan 12-15 Lördag den 9e Oktober! ;)
efter klockan 15.00 är ni Väldigt Välkomna!
Suss&Göllet
- Lowa hälsar att Ronnie och Johan också gärna får komma om dom vill o kan.. :) 
Jänet - Lowa hälsar att hon ska skicka personlig inbjudan till Christoffer&Lilly för dom ska komma!

Lowa har skrivit en önskelista också..
 jag citerar den,med översättning på det som behövs;
En stusmatta (en studsmatta)
Åkenfirjulin (och en fyrhjuling)
En häst
En HUNDVALP
- jaa, nämen de va allt hon önska sej! Fyra saker..de borde ju kunna uppfyllas!;) haha..

Som mamma har jag också en liten önskelista..haha! Mamma,jag vet att du läser.. ;)
kläder
kläder
kläder - ja hon är typ klädlös.. alldeles!
Tipskläder är bla;
pyjamas
tjocka,stickade fina tunikor/klänningar
leggings o byxor
Snygga vinterskor (lite finare-gå bort skor typ ;) )
Täckjacka + täckbyxor
Tjocksockar
Sjalar,Halsdukar
Mössor+Vantar
Sängkläder


Sen lite saker som jag vet att hon vill ha..
Spel (vanliga och till datorn)
Pussel
Sopkorg ( giivetvis en fiin till hennes rum,gärna rosa!)
Skrivbordsunderlägg
Nagellack
Diadem
Pyssel
Filmer
Sagoskivor,och musik skivor
Böcker

- de var de ja, om hennes stundade födelsedag!
Nu borde jag fortsätta med det jag egentligen höll på med..
Rensa,rensa,rensa! Röja, Plocka o städa!

Är dock så loj idag,så härrda vore nog!

Igår var vi till Ramsele på lastbilsmässa/träff!
Det var trevligt, Lowa stannade dock hemma med Moffa, för hon vill helt enkelt inte följa med..
Och den lilla sötproppen är så jäkla gullig!
Hon hade köpt lördagsgodis igår, till sej, till mej o till Jesper.. Noga utvalda olika saker till oss. Hon är så härlig!
Så jag får så dåligt samvete när jag tycker hon är helt vidrig och rabiat.. För det är hon ibland, o jag blir arg,vansinnig o lej!
 Vilket giivetvis gör att jag får dåligt samvete då hon är som hon är. På riktigt, den där härliga,underbaraste ungen hon egentligen är! Våran älskling.
Älskade,underbara.

Så här dagen efter och igår kväll svor jag lite över mej själv.. Varför utsätter jag min kropp för sånt den inte riktigt pallar!?
Inatt har jag haft så ont, o lika idag.. Vansinne! Men rolen vare..
Åt goo middag i Ström på hemvägen, o sällskapet var toppen hela dagen!
Gillart. :)

näe, nu ska jag styra middag här.. blir tacos!


Era tankar..
Postat av: Jennie

Vad har trollet för storlek då ? :)

2010-09-27 @ 06:08:35
URL: http://enimsemper.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0