Maränger! ;)

jajjemän, Lowis o jag har gjort maränger idag.. "fantastiska goda", som lilla fröken sa! :)

nu ska vi äta lite middag,o sen åka in till skönön en sväng, tänkte hälsa på Sandra o gratta henne lite, men framförallt dricka kaffe o surra lite strunt! Myyspys.

Hjärtat målar lastbil för glatta livet han, sen ska vi mysa.
Imorn ska vi också mysa. Jag gillar att mysa, eller ja VI gillar att mysa. Imorn tänkte vi lyxa till de med bio. Det är skitlänge sen vi va på bio. Så imorn är de nog dax.. Går det några bra filmer nu? O är det någon som kan rekommendera nån bra?
Kanske måste höra med mamma,om dom kan ha Lowa också.. Det vore ju bra..

Imorn tänkte jag åka o hälsa på familjen Olovsson/Persson också. Det blir nice, får se om jag får me mej hela familjen! ;)

näe,nu ska vi äta.. rester från igår o pommes! Mumma de.. ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0