meen du,

vilket otroligt fint väder det är! :)
Jag blir så glad när jag vaknar,och det är finväder.. Det kan liksom göra min dag.
Man blir ju så mkt piggare!
Och gladare..
Idag är det sånt där härligt, fint höstväder som jag har efterlyst! wiiie.

Lowisen är på skolan, o jag är hemma o stökar på..
Hjärtat sover fortfarande eftersom han ska köra ikväll..
 Myran kommer snart på fika, så de e bäst jag sätter igång kaffet! yes,yes..

kom precis på en sak, hjärtat åker som sagt i eftermiddag.. så då blir ju jag utan dator.
helvete.
jag hatar det..

meen,meen.. jag överlever nog.. också kanske jag äntligen får in veden! ;)

shooo.


Era tankar..
Postat av: Linda

Jo man brukar ju känna det på sig, men ändå! Nu blev ju jag nervös när du skrev att du har varit gravid 2 gånger fast du ätit piller, haha. Kanske måste göra ett test ändå. Men har inte läkaren sagt något om att du har blivit gravid även fast du ätit piller?



Kraam!

2010-09-06 @ 09:47:50
URL: http://jagochmina.blogg.se/
Postat av: Ida

Jösses vad du skriver kvinna! Har varit borta i tre dar och hittar 11! nya inlägg när jag kom hem! Inte för att jag klagar:-)

2010-09-06 @ 12:40:38
URL: http://idaa-idaaa.blogspot.com/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0