nattliga tankar..

kan inte sova.. märkligt? har somnat före tio hela veckan, men ikväll verkar det stört omöjligt! Så till sist gick jag ner,lämnade min sovande karl o satte mej här istället. Den stackarn ska upp tre,o iväg o jobba.
Han är grym mitt hjärta!

har haft så rackarns ont i magen hela dagen, kramp o bara panik ont. Ingenting som hjälper, o då inte min "vanliga" magonta, utan i "tjejmagen".. Jag förstår ingenting, men hoppas på att de inte är nån cysta som jäävlas. Har haft problem med det förr. Vill att det ska lugna sej nu iaf,för jag vill sova. Lowa har börjat vakna,o komma in till oss o krypa ner runt två tiden.. Inte riktigt okej,för de blir så jääkla varmt o trångt! Men det är ju som mysigt också.. haha, o nääe. Det gör mej ingenting att hon kommer till oss på nätterna ibland. För Vaknar hon o känner sej otrygg,får hon givetvis somna om mellan oss. Är faktiskt inte ett dugg rädd att det är nåt hon kommer fortsätta med i all evighet. Så då fick jag det sagt också,så då behöver ingen tycka en massa om det. ;)

Fick besök av min kära vän Sofia imorse, det var trevligt med lite frukost besök.. :) Sen var jag upp till farmor,o pysslade om henne lite..o efter det plockade jag upp Lowis på skolan, som blev jätte arg,då hon ville åka taxi hem! Förklarade att faster Theres hade ringt o ville ses,o att de va för att vi skulle träffa henne. Så då blev hon glad.. Lowa har inte träffat Theres på flera år.. Men nu så, fikade o surrade strunt med henne, sen gick jag på UPM o dom fick umgås själva en timme.
Skjutsade bort henne till Katta,o for till Anna för o hänga med henne tills vi skulle gratta Sandra..Som fyller 25 idag(läs igår).. Men vid det laget hade jag så jäävla ont i magen,så efter någon timme på soffan o voltaren fick jag se mej besegrad o for hem o la mej istället. Lowa blev ledsen,för hon ville ha tårta.. Haha,sötbarn! Så jag mutade henne o karln med mat från Max,så jag kunde ligga o ha magont i lugn o ro.. Man får faktiskt göra så.. O alla blev nöjda o glada! :)


I tisdags var jag ute o motionerade,tillsammans med en tjurig Lowa,en glad Tjorven o en underbar Suss.
Det ni, det hör absolut inte till vanligheterna, men ska förhoppningsvis bli en jävligt bra vana! Och jag kan inte säja att än att jag skäms! För fy satan så dålig kondis jag har! Varför har jag inte tagit tag i detta tidigare?
En hjärtinfarkt var nära. O det är inge skämt.. Lowisen var duktig o trampade på hon, för hon fick cykla..

Igår var träningsvärken ett faktum. Heelt sjukt, var dock duktig o tog en rask promenad upp till skolan o hämtade Lowis på fritids.. Tänkte att det är nog bara bra.. O de va skönt, o mest troligt bra också.
Idag har träningsvärken varit ännu mera påtaglig,o idag har jag haft magont. Så jag har inte motionerat, inte ett dugg. Men imorn tänke jag att magvärken skulle vara bortblåst, så imorn ska jag ut o röra på mej.

Med en glad hund o bra musik i öronen kan de väl inte bli annat är bra va?
Faan, jag är pepp! Jag vill komma i form. Jag vill orka, jag vill ha bra kondis, och framförallt jag vill må bra, jag vill må så jävla bra. Så där bra som alla förtjänar att må!

Och jag är på god väg, mycket tack vare min finaste lilla familj. Som jag skapat,bildat o valt all by my self! Jag är rätt grym ändå.. Den är lite ihopklistrad o lappad möjligtvis,men helt jävla perfekt!
Sen mina fina vänner, som alltid finns där.
Älskade syster, o "övrig" familj/släkt som också är bäst.
Ni hjälper mej att hjälpa mej själv,o må bra inifrån.


när jag ändå svammlar på så här, så slogs jag av en känsla för ett tag sen.. vet inte om jag är ensam,om o slås av lustiga känslor o tänka konstiga tankar!?
 Meen, jag satt o pratade med en person.. O plötsligt känner jag bara;

Varför sitter jag här o pratar med dej?
1. Vi har ju ingenting gemensamt, vi kanske har haft någon gång. Men inte längre.
2. Den är ju dessutom stendum, i mina ögon stendum. Jag avskyr dumma människor, inte dumma som i elaka. ( eller jo, jag tycker ju inte om elaka människor heller giivetvis) men liksom bara stendum. Korkad, blåst kalla det vad ni vill.
( Nu låter jag som världens präktigaste jävla människa men så är inte fallet, jag är faktiskt ganska ödmjuk. Egentligen. O jag är inte heller nåt ljushuvud. Jaja,ni får helt enkelt tycka o tro vad ni vill. Ni som faktiskt känner mej, vet ju hur jag är, o hur jag tänker! ;)
3. Det här samtalet ger mej ingenting. Absolut ingenting. Förutom möjligtvis högt blodtryck.
4. Måste jag verkligen fortsätta träffa denna människa, och måste jag prata med den?


Till största delen,väljer man faktiskt vilka man vill ha i sin närhet. Man väljer sina vänner, och man väljer vilka man vill ha i sitt liv. Det är ju kalasbra. Eller hur? Så då är min nästa tanke, är det liksom okej o välja bort, om man nu kan uttrycka det så, en människa som man en gång valt in i sitt liv?

Jaamen giivetvis är det okej.
Det tycker iaf jag. Jag har bestämt mej för att rensa. Hur jag ska rensa vet jag inte riktigt. Men jag ska iaf börja med att plocka bort dom människor som bara tar min energi.
Energitjuvar klarar man sej utan. For real.

Sen tycker jag faktiskt inte att det är okej att såra en annan människa bara för att man vill "rensa bort" den ur sitt liv. Så hur gör man det på ett snällt sätt då?
Tvivlar väldigt starkt på att man nånsin kan avsluta en relation,utan att någon part på nåt vis blir ledsen. Kompis eller pojk/flickväns relationer.

Vilka märkliga tankar.
Har ni några åsikter?

Kan ju klargöra en sak, innan någon börjar spekulera.
Mina tankar har absolut ingenting o göra med någon speciell person.
Så näe, det är ingen mening o börja analysera. ;)



apropå nåt heelt annat, ni vet kortena jag skickat på framkallning. Dom kom igår, jag blev asglad! Guud va rooligt o pyssla in dom i album,o dona.. Haa! Nya standarmått på framkallning,passar då rakt inte in i mina album.
Crap.



nu har jag iaf svammlat klart här för idag/ikväll o inatt.
Så nu ska jag krypa ned bredvid dom jag älskar mest.

Jag är glad!

  



gamla bilder, jag vet.. men förstår ni huur mycket jag älskar dessa människor??


Era tankar..
Postat av: Sandra

Tack gumman!!! :)

Gör inget, ni kan ju komma en annan dag när ni vill!!! Bättre du får krypa ner och ta hand om dig själv!!! Hoppas att det känns bättre idag!!! PUSS

2010-09-03 @ 09:06:08
URL: http://lillis85.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0