oväder..

ja,jäklarns vilket oväder de blev.. bara sådär liksom! Himlen öppnade sej,o åska nåt alldeles hemskt. usch,tycker det är obehagligt med åska jag..
o jag är lej,eller ja..mer åt de förbannade hållet. Det är inte roligt. Jag blir såå jäävla trött.
aja,kan inte göra så mycket åt det, men det stör mej o jag blir förbannad.

Igår va vi på lite turnè.. kaffe o surr hos Mikael&Sofie, alltid trevligt. Dinner på tages, sen for vi till Husås,o hälsade på Ida&Johan, spanade in deras nyinköpta place. Åt supergod äppelpaj,drack kaffe o surrade. Mycket trevligt! De måste bli oftare. Blev avundsjuk på deras hus också..haha, jäklarns va mysigt! En timmrad kåk, o ett kök to die for.. Vill ha faktor,kan man lugnt säja!
Tackade för oss där runt sju,o for över Kälom vidare till Långan, för häng o mys med Marcus&Ulrica, Lars&Mikaela. Riktigt trevligt vare, o sent blev det.
 Jag var så jäävla trött innan de bar hemåt. O jag körde.. dålig kombo. Meen de gick ju de också..
Varför är jag så jäkla trött??
Tror jag börjar bli gammal.

Imorse blev de sovmorgon,de va gött!
 Men jag mådde inte alls bra imorse, vilket giivetvis gick utöver humöret. Jobbigt.. Jag hatar att ha ont. O det är så länge  sen jag var så här dålig, så de kändes inte alls okej.
Meen,nu har de gått om sej lite iaf..alltid nåt! ;)

Jesper,Jimmy o Jens skruvar för fullt. Så dom har jag knappt sett alls idag.. 
 O jag har varit in på akuten en sväng med pappsen,får se när vi får hämta igen han..
Lowis har kommit hem också. Min sötskruv! Förkyld,förstås.. Så jäkla typiskt.
Men de e som vanligt när skola/dagis o sånt drar igång efter sommaren! Bara hoppas hon är piggare imorn,så hon orkar på skolan.. O att hon inte blir sämre, för på Onsdag drar ju dansen igång. O de vill hon absolut inte missa!
 Lowa o momma hade plockat hallon, så nu puttrar det lite sylt på spisen.. mmmm!
Luktar så gott.. =)

Hjärtat åker till sthlm ikväll, o ikväll är det en sån där kväll då jag gärna hade haft han hemma känner jag.. :/ Det är jobbigt,tycker inte alls om det. Men imorn natt är han ju hem en sväng iaf.. =)

Lowa o jag har fullt upp i veckan.. eller ja, Lowa har ju skola o dans! O jag har massa läkarjox o skit, o massa viktiga samtal o ringa. Ska försöka ta mej till Brännagården med farmor o hälsa på också. Så hon förhopnningsvis förstår att hon ska tacka ja till o åka dit på lite "semester".. Älskade,tjuriga lilla tant!

Näe, kanske börjar bli dax o ställa iordning lite middag, tror de får bli köttfärssås o spagetti.

avslutar med en gammal bild på Lowa&Michelle tagen för sisådär tre år sen.. faan,tiden bara springer iväg!




Era tankar..
Postat av: Malin

Men gud vilka små söta tjejer:) Helt sjukt vad fort tiden går.

2010-09-12 @ 21:04:41
Postat av: Ida

Tackar för husberömmet! Ja mycket trevligt var det, men nästa gång måste ni nog få dinner! Blev lite knasigt med äppelpaj innan maten för vår del....:-)

Kramar

2010-09-12 @ 21:06:50
URL: http://idaa-idaaa.blogspot.com/
Postat av: Anna

Haha, det var ett tag sen dom va så småa nu :) Sötpropparna!

2010-09-13 @ 13:05:45
URL: http://hillgrenskan.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0