stingslig!

är så jäkla stingslig,sur o grinig så jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mej själv?
jobbig känsla det där, vet inte vad det är med mej?
mensen är ju en vecka bort eller nåt,så jag kan inte ens skylla på den..
fan.
ont i magen har jag också.
fan.
är sugen på nånting också,vet inte riktigt vad.
faan.

o varför i hela fridens dagar är jag så jävla sur? eller sur är nog fel ord, ledsen är också fel ord. för jag är verkligen inte ledsen. ändå vill jag bara grina, vet inte riktigt vart jag ska göra av mej själv..

Har varit hos Sandra ikväll, druckit kaffe..o surrat massa,om både små o stora saker. Alltid lika trevligt! Tack för det vännen..

500meter innan avfarten ner till oss, kom de tre rådjur också, usch. tycker inte om dom.. annat än på middagstallriken då!

Träffade Malin utanför Sandra också.. trevligt! har inte sett henne på länge, men nu hade hon o Mats tydligen flyttat till SnorreHills. Så nu bor dom i dörren bredvid där vi bodde. Trist att vi flyttat en sån gång..
Fast vi trivs ju toppen här, o jag saknar inte lägenheten för fem öre..
Möjligtvis lite när det är -30 o snorkallt, o jag måste hämta ved o elda för värme.. ;)
skämt åsido, trots allt stök,pyssel o jobb med o bo i hus, så är det ändå värt det, så jävla värt det.


Köpte förresten ett nytt fotoalbum igår, så idag har jag fått pysslat in bilderna..
sånt gillar jag.. :)

näe, nu ska jag krypa upp i min älskades famn o bara grina lite tror jag..
imorn tänkte jag chocka med lite bilder..
De ni!


Era tankar..
Postat av: Sandra

Tack själv vännen <3 Du är guld!!! Puss

2010-09-04 @ 23:42:34
URL: http://lillis85.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket för din kommentar Joanna! Jag ska prata med dom på dagis på måndag och säga till dom att dom får ha lite extra koll på Milton.



Det är så skönt att höra att man inte är ensam!



Nu till ditt problem..

Jag är också sur och grinig, konstant! Har varit det ett tag nu och jag vet inte vad det beror på. Jag känner mig nästan som jag var när jag gravid, men det är jag inte eftersom jag äter p-piller. Så jag vet inte alls varför, kanske har det något att göra med årstiden? haha nä jag vet faktiskt inte :) Du är inte gravid då? ;)



Kramar L.

2010-09-05 @ 10:39:33
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0