volvo 140

imorse när jag skulle skjutsa sötskruven till skolan, så fick jag äran att köra 140`n åt Jens. Jag fick inte ens i backen först, piinsamt Joanna, mycket pinsamt!
Till mitt försvar kan jag tala om att växelspaken inte är en vanlig växelspak, utan en gigantisk shiftnyckel. Lowa skrattade så hon höll på dö,åt att mamma inte ens kunde få i backen. Jäkla unge alltså.. ;)
 Vi tog oss upp till vägen, o ett par hundra meter, sen gick jag på nästa nit. En 140 av årmodell skitgammal har tydligen bara fyra växlar. Haha, jag kände mej så jävla dum.. haha, skyller på att jag var heelt nyvaken, då jag lyckades med bedriften o vakna tio i åtta, Lowa börjar tio över åtta.
Paaanik!

De gick ju bra iaf, o jag fixa givetvis biffen.. Hann t.om plocka upp lilla Frida o lämna henne också på skolan. Stackars Myran är sjuk, såg ut som hon hade påssjuka. Skulle tippa på körtelfeber jag.. Stackarn, hoppas hon får komma på HC idag.

Anledning till att jag åker 140 idag, o min älskade sambo åker audin är ganska enkel. Men det behöver vi inte gå in på.. då får jag högt blodtryck. O det är inte alls bra har jag hört. Men om vi säjer så här, mitt stackars Hjärta var tvungen o fara till Rätan halv tre inatt. Mindre roligt då.. Känner redan nu att ikväll blir en riktig höjdarkväll, i sann pensionär anda!  :) Men jag klagar inte, bara jag får mysa med mina älskade så.

Nu ska jag svulla äggmackor o the till frukost, slänga ved o motionera lite. Känns som jag borde ha sovit lite, får se när jag klämmer in det.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0