what a beautiful morning..

nja,kanske inte direkt! Men nu ere iaf kalasväder! :)
Imorse när jag skjutsade Lowis på skolan var det snorkallt, och världens dimma.. Efter en liten stund sprack de upp,uppe på byn! Dock var det lika kasst väder hemma.. Nu låter de som att de e flera mil emellan,vilket det dock ej är.. utan en kilometer..hur kan vädret vara så olika? Märkligt..
Nu har vi dock fått finver här me.. =)

Igår åt vi tacos till middag, de va mumma de! Fick middagsfrämmene av Jocke och Jens också.. Grapparna skruvade,eller ja umgicks ute halva kvällen.. Så jag kunde rensa,pyssla o röja på för mej själv..
Och lagomt till Ensam mamma söker så låg barnet,o jag la mej på soffan me en chokla bit o lite Cola..
 Lovely!
Jag har för övrigt nästan slutat druckit cola..eller nja, kanske inte slutat.. Men jag dricker det väldigt sällan numer, och det är sant, Sofia! ;) Går inte lika många liter som de har gjort stundvis..haha..

Imorse när jag vaknade var jag låg i sockret again, lesamt! O jag mådde som en påse skridskor.. Illamående osv.. ( och nej, jag är inte gravid.) For till Myran o drack en kopp kaffe,o ett stort glas juice.. ( dom har bara stora glas.. haha!) Funkade klent, så jag for hem.. Gick på toa,frös o skakade som en idiot. Så jag bäddade ner mej,och somnade. Vaknade 1½ timme senare, och så mycket piggare! Skumt.. Men ack så skönt!

I lördags när vi for hem från Ramsele,eller ja..typ i stan då vi började prata.. (Eftersom jag hamnade i nån sorts paltkoma efter den bastanta och gigantiska middagen i Ström,och somnade..vaknade när vi släppte av Smålänningen).. fan nu har jag surrat bort mej själv,så jag vet inte vad jag skulle skriva heller.. Damn it!
jo, då kom jag iaf på att jag är så glad att jag har den karl jag har, han är bäst.
På alla sätt! Dom flesta iaf.. ;) - Jag älskar han.

Näe, nu ska jag gå ut o bära in lite ved faktiskt.. Dee ni! :)

Tror jag ska ta me kameran ut också, kanske kan lyckas ta nåt fint kort,i finvädret! ;)

När kan man plocka ner äpplena förresten? Ingrid på Bua sa att de var för tidigt sist jag sa att jag tänkte göra det.. Och givetvis lyssnar jag på henne. Hon kan det mesta,och vet det mesta ju!
Underbara lilla tant! <3


Era tankar..
Postat av: Jennie

Ja men tänk så här joanna, i vinter få man åka skoter :) Och man får klä på sig mycket kläder och se ut som en micheline då kan man skylla på alla kläder och kylan :)



Okej vad bra, jag gissade faktiskt på det, fast jag sa till pär 110-122 :) Kram <3

2010-09-27 @ 17:25:39
URL: http://enimsemper.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja du i morse var det riktig höst, hade till och med talgoxar här hemma.... jag älskar hösten när den är som idag, klarblå himmel och röda löv!! Man ska plocka äpplen precis innan dom ramlar ner av sig själv har jag hört, hur man nu ska veta det? haha lycka till:-) kramar

2010-09-27 @ 20:19:54
URL: http://idaa-idaaa.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Nja... ja okey då.. säger du att du dricker mindre cola får jag väll tro på det då..! Men det där med lågt socker är inge bra..! Jag måste nog skälla lite..!!! xD..! Ta hand om dig för du är värdefull... kom i håg det!

Kramar

//Sjökexet

2010-09-28 @ 21:31:52

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0