bihålsfanskap.

hostan är så mycket bättre,vad händer då?
mina bihålor tar nästan livet av mej, och febern gör att hela kroppen värker.
Värker så jävla mycket. Inatt bestämde jag mej för att jag orkar fan inte.
Fick en dejt med doktorn 12.15. Lite pencillin borde göra susen. I hope.
Hon på sjukvårdsrådgivningen,tyckte jag hade varit dum som jobbat ons,tors,fre.
Men va fan, vem har råd att vara sjuk? Inte jag. Crap. Men lite pencillin borde ju göra att
jag är på banan igen lagomt tills måndag. Det är min förhoppning.

Era tankar..
Postat av: Zabine - Wildasmami ♥

Men gumman då!!!!!! huvva för att vara sjuk.. skickar en krya på dig kram och hoppas du blir bättre snart!!!!!! puss och kram fining!! =)

2011-04-11 @ 21:28:08
URL: http://wildasmami.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0