Freedag!

Underbara,härliga ljuvliga fredag. Som jag älskar dom.
Stänger dock idag med, meen de gär ittna! Ska ta med mej sista kidet o åka till
badhusparken för lek,bus o glassätning! Sådeså.
I onsdags tog jag med mej två andra barn,o for hem till oss. Så dom fick leka där,också grilla vi till lunch o
myste på. Det gäller ju att "passa på" när det är lite barn här. O då kan jag tycka att dom förtjänar den
extra "lyxen" o få göra lite utflykter, få lite goare mellis and so on. :)

Igår följde Lowisen med Tina på badet,o busade..Sen blev de övernattning o mys hos henne.
Lowa var överlycklig och tvärnöjd när jag fick tillbaka henne idag. :)
Tack för det, Tina! ♥

Jag o Hjärtat, skulle lyxa till de med mat ute,och bio. Men poade på en massa hemma o dona,så utemiddagen slutade med att vi kasta i oss mat på Max,bara för att äta liksom! ;) Men sen blev det bio iaf.
Myys! ♥ Såg den där filmen "Hur många lingon finns det i världen" Fin film,som lockade till både skratt
och tårar.
O sällskapet var ju det bästa. Underbart med lite vardagslyx ibland! :)

Fick ju endel gjort hemma då,o utemiddagen kan vi ju ta en annan dag. Nu är ju en del skrot pålastat på släpvagn, o Lowa cykel är fixad!
 O en del andra planer håller vi på att filar på. Ajjemän. Får se hur det hela slutar..

Näe, nu ska jag återgå till jobb.
 
På återhörande!

Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Tack själv, inte alla som har ett lånebarn sådär ;) ♥

2011-05-01 @ 19:58:21
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: sara

mysigt :) den filmen vill jag se, trodde dock att den kommit ut på dvd redan....

2011-05-04 @ 19:34:45
URL: http://sasandman.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0