♥ Älskade Trollunge!

världens finaste lilla trollonge har jag.
hon är så fin.




o hon är så söt,o omtänksam.
såna där smågrejer,som liksom bara värmer.

för en stund sen kom hon helt plötsligt, med två glas saft. Ett till henne o ett till mej.
- Här får du mamma, tänkte att du kanske ville ha nåt o dricka.
Gofis. ♥



Sen sätter hon igång tvn, o börjar bläddra mellan kanalerna.
- Är det nåt särskilt du skulle vilja se på mamma?




Mamma, när jag är borta..Då saknar jag er ibland,med heela min kropp!


Hon har så mycket tankar,och så många ideer. Det liksom bara bubblar upp.
Det är roligt.
Hon är i en väldigt härlig ålder just nu, och i en väldigt härlig period dessutom.
En lättsam,och skön period..eller hur man ska säja!?

Det är inte så mycket trots(det var iofs lääänge sen hon hade massa trots för sej), men dom där mini-tonårsfasonerna har avtagit.. o det är fan skönt!
Fast jag måste erkänna, att tonårsfasoner på en sexåring har sin charm det med.. haha! :)



Styggväder idag,så vi bara myser..
Igår mös vi också bara på..
Pyssla på lite hemma iofs, jag o Tina fick äntligen upp gardiner i tvrummet,
o tack vare Suss är Lowas rum iordningställt. ♥



Hann med surr o mys med finaste Jänet.
Och en sen middag o massa sur med finaste Suss&Göllet.
Mysfrukost med Göllet imorse,o sen bara häng i soffan.
Så jävla guld.




Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0