♥ Cash is king!

om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..
om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..
om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..



eftersom jag är jag, och jag ändå inte hade några planer inför kvällen,så tog jag givetvis och sa - jaa, jag jobbar gärna kvällen o natten också! ajjemän. så jag hänger väl här med mina ungdomar,och kollegor fram till onsdag klockan tolv då. Ett riktigt långkörarpass kan man ju kalla det om man vill. Själv ser jag mest bara dollartecken på hornhinnan. Yeeey!


apropå jobb,och pengar.. så är det här om möjligt den fattigaste månaden någonsin. Vilket gör mej fruktansvärt sur och bitter. Och vilket kommer göra att jag kommer försöka jobba varje vaken stund.Jomensåere.

Iofs så var veckan i Turkiet underbar. Så jag får väl försöka tänka tillbaka på den, när jag lever på hårdbröd och vatten resten av den här månaden.


jobb ja, jag ska faktiskt på arbetsintervju!!! På torsdag eftermiddag..wiiu! :)
Med lite dubbla känslor, eftersom det "bara" är en 50% tjänst..meen, aja! Ma får väl si hur det blir.. Jag håller liksom tummarna för lite andra grejer jag sökt också ju! ;)

Men ett jobb är ett jobb.. och som jag sagt tuusen gånger förut..
om man jobbar tjänar man pengar, och tjänar man pengar, då kan man göra roliga saker..


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0