♥ Diamanter



Kom på en sak.. fasiken. Jag har sån jäkla tur.
Jag har såna fina diamanter i mitt liv.
Äkta,riktigt fina diamanter.
Dom får mej att skratta,och le. Dom får mej att förstå vad kärlek är.
Med dom kan jag vara mej själv. Jag kan gråta,skrika,skratta.
Dom dömer mej aldrig. Dom liksom bara finns, alltid.





Mina närmaste finaste diamanter är en klass för sej.
Så är det bara, o aldrig ska jag sluta älska er.. ♥







Sen ska jag inte glömma dom andra människorna i mitt liv, som ger mej så mycket! Som förgyller mina dagar med skratt,och lycka även dom.

Dom där kompisarna,som man kanske inte står så nära, men som ändå är väldigt betydelsefulla.
Dom där som får en att le, när man träffar dom.
Dom som man faktiskt tycker om. ♥

O dom där man egentligen inte alls står nära, men som man ändå tillbringar en massa tid tillsammans med,på diverse jobb osv. Dom som gör att man faktiskt tycker att det är roligt att gå på jobbet.
Dom finns ju också i mitt hjärta.


Sen framförallt min Stora & Lilla kärlek.
Dom fyller mej med så mycket Lycka, att det ibland värker i hjärtat av kärlek.
Hur mycket kärlek kan man känna egentligen?
♥ ♥ ♥




Kände bara att jag var tvungen att dela med mej, av lite kärlek.



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0