♥ Frustrerad.

jag blir så frustrerad..ibland mer än vanligt frustrerad.
ikväll är jag riktigt frustrerad.
jag förstår inte,och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.
jag vet inte hur jag ska bete mej,eller hur jag ska förhålla mej, vad jag ska göra,eller vad jag ska säja?
Jag vet inte vad jag vill göra.
Hur ska man veta det egentligen?

Fan också.
Hade velat ha mitt stora hjärta hemma just nu..de hade behövts!
Det hade kännts skönt.
Bara hans närhet.
Bara att få gråta ut i hans famn.
Imorn blir det. O det ska bli underbart!

Va ska det vara så jobbigt ibland för?

Och kan ingen bara reda upp mina tankar?
Helst nyss.















va på intervju förut också, det är eventuellt något utav det värsta jag vet.
så, no comments om det.

Nu ska jag sätta i mej en liter jordgubbar,alldeles själv.


Era tankar..
Postat av: Tirja

Åh jag känner verkligen med dig! Vet hur det är när man inte vet varken ut eller in!

<3

Kramar i massor och jag hoppas jordgubbarna gjorde sitt så du känner dig lite bättre!

<3

2011-08-04 @ 23:28:57
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja det lutar mycket åt det håller ;)



Det är bara att komma hit om du behöver prata av dig! <3

Kramar!!

2011-08-04 @ 23:40:02
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Bäst jag bakar så jag ha nå gott och bjuda på då ;)



Kramar!

2011-08-04 @ 23:47:28
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0