♥ Helg!

Kan man verkligen göra helg,redan? joho..går visst bra de, så klockan tolv idag gjorde jag helg! Halvtid kan tyckas, men jag har lyckats skrapat ihop 51 jobbtimmar sen i måndags. Så jag har fan förtjänat tidig helg! =)
Ajjemän.

Besök på UPM, o sen hämtade jag lillfisen. Mitt älskade lilla hjärta! ♥
Förstår ni hur underbart det kändes!? Lycka! :)

Vi har spelat Alias,o kramats massor. Nu kikar vi på repris av Allsång på skansen, o bara myser..
Så jävla guld,helt enkelt. ♥


Måns Zelmerlöw är det fasiken inget fel alls på.. med lite grädde på kanske?




Idag funderade jag en himla massa,sådär som manjag gör ibland.

Funderade alltså över livet i största allmänhet.
Dåtid,nutid och framtid and so on.
Varför vissa saker är som dom är, varför vissa saker har varit,som dom varit.. hur och kanske framförallt, varför?
Tror inte riktigt man ska rota allt för mycket,eller alltså..
Inte stirra sej blind på just varför.
Då är det nog lätt att man liksom gräver ner sej, i onödan. Ibland är det bäst att bara acceptera, och gå vidare.
Man ska däremot aldrig förtränga, för tids nog kommer allt ikapp en.
Och då kan det komma som en jäkla käftsmäll,helt enkelt!


Jag kom alltså fram till att jag behöver inte ha/eller snarare söka svar på frågan Varför? Inte alltid iaf..
O vem vet, rätt som det är kanske man får svar på den frågan iaf. Utan att man ens frågat sej det just då,eller ens funderat på det på evigheter.
Idag gick det faktiskt upp en sånt där ljus för mej!
Jag förstod Varför. Jag tror iaf att jag förstår varför.
Det gjorde mej ledsen. Riktigt jävla ledsen, och det är fan skitsvårt.

Har funderat en hel del på sistone över relationer. Alltså inte relationer,som i just min relation mellan mej & Jesper. :)
Utan andra relationer, relationer mellan vänner t.ex. Relationer mellan familjemedlemmar.
Relationer helt enkelt. Och hur man påverkas av olika relationer.
Medvetet,omedvetet.Positivt och negativt.
Och hur man hanterar dom. Hur man mår bra av dom liksom..
O hur vänder man nånting dåligt,till något positivt?

Hur vänder man dåliga erfarenheter, till positiva egenskaper?
Jag har ganska många tankar och ideer kring det faktiskt.
Fasiken va svammel det blev nu.. Vet inte varför, men nu blev det så..


Det jag egentligen hade på hjärtat från början, var att jag har fan helg nu.. O jäklarns så gött! Fast samtidigt så skulle jag ju behöva jobba. Massor. Men 51timmar,får nog räcka för den här veckan.
Blir säkert tio timmar i Hede på Lördag också, minst.
Så gäralous blir jag nog inte! ;)


Era tankar..
Postat av: Tirja

<3

Kramar

<3

2011-08-03 @ 21:51:12
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0