♥ Pyssla vs. Sola?




Kanonväder idag också! :) yeeey!
Men jag är ju ledig? Det är konstigt.. då brukar det ju aldrig vara fin väder, mycket märkligt!
Fast jag ska inte klaga, för jag gillart.


Men.. ja, jag tror jag borde pyssla på lite här hemma idag. Kaoset som är pga flytt, börjar få sällskap av ett annat kaos. Kaoset som blir när man aldrig är hemma, det där kaoset som blir när man jobbar jämt, o bara är in framotillbaka hemma, byter grejer osv.
Det kaoset är ett betydligt mindre roligt kaos. Egentligen är väl inget kaos roligt.
Så idag måste jag nog försöka kombinera mys i solen, med att få lite mera ordning här hemma!
Måste försöka tvätta en massa också.. tur de e finväder! Då kan man ju hänga tvätten ute t.om, o det är ju riktigt härligt faktiskt!

Fick sova till elva idag, helt sjukt! Länge sen jag sov så länge faktiskt. Kan ju tycka att man borde vara utvilad när man vaknar den tiden. Men icke. Är fortfarande så jäkla seg. O jag har en oroväckande jävla värk i kroppen.
Det är allt annat än okej, men jag hoppas det ger sej när jag fått i mej medicinen. Jag har ju som vant kroppen vid att ta den tidigt,så det kanske är därför jag har så ont nu.
O tröttheten o segheten kanske beror på att jag faktiskt inte somnade förrän skitsent.
Mjo, mest troligt..
Tycker inte alls att det är okej, att ligga vaken och inte kunna somna förrän alldeles,alldeles för sent.
Aja.

Näe, tror jag måste fli på mej lite kläder.. kan ju inte sitta här,i bara trosor hela dan! :)
O så ska jag få nånting gjort idag,så ere väl bäst o sätta igång..

Men det är så jävla tråkigt att städa!
Bara man säjer städa,så blir det ju jobbigt.. 
Då låter pyssla bättre. Men ändå, skit trist!



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0