♥ Tårta

vilken jäkla mysdag det varit efter jobbet idag.
Först mys o firande av sötaste 1åringen i världen. ♥
O sen massa mys,häng o firande av vårat älskade Göll. ♥
O ätit tårtor så det sprutar ur öronen.


O dessutom fått myst med massa andra fina människor under tiden.
Så jäävla guld. Och så mycket kärlek. ♥

Imorn vankas nånsorts brunch tillsammans med söstra o pappsen. Det ska bli trevligt! Syrran åker hem till sitt Kalmar imorn kväll,så vi måste kramas o säja hejdå o sånt! Alltid lika trist. :(
Efter brunchen blir jobb till 23.30 för mej, o Lowis får hänga med finaste Göllet. Återigen.
Huur skulle vi klara oss utan alla fina runt oss?

Haft två fina samtal ikväll med personer jag älskar,mer än jag med ord kan beskriva.
Så nu kan jag sova gott! ♥

Har en hel del sömn att ta igen efter alla vakentimmar som blev inatt som var. O imorn ska jag upp i tid. Så är det bara. O orka jobba till mittinatta,again.
Nästa vecka tänkte jag vara ledig med Lowis, och faktiskt bara mysa. Hoppas på att vi kan få lite sommar väder då. Som idag vore full grett! :)


Har jag nämnt att vi kommit iordning mera i lägenheten? Trivs faktiskt riktigt bra.. ;)



Nattinatt!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0