♥ Jag saknar er!

Jag avskyr det här att tiden inte vill räcka till! Jag har heelt ärligt inte träffat två utav mina allra BästaVänner,på ja.. jag minns fan inte ens. Det är så jävla tragiskt. Vi bor ju för fan i samma stad. Dock några mil ifrån varann, men ändå.
Jag hatar att tiden och energin inte räcker till,så som man önskar. :(






Underbara ni!!!




Har ju dock turen,att ha den här SkönaBönan näst gårds. Så henne hinner jag träffa något oftare. Om så bara ett HejHej medans Lowa har Lucia träning,eller ett hej påvägen till affärn. Men ändå! :)
Det är vardagslyx!







Men jag vet,och jag vet att ni vet. Att oavsett vad. Oavsett hur länge det dröjer mellan gångerna, hur sällan vi än ses,eller ens pratar. 
Så vet vi,att vi alltid har varann.
Jag älskar er! ♥


Era tankar..
Postat av: Sofia

Man har tur om man har vänner som stannar kvar även om man inte hörs varje dag!! =)



Hoppas att ni har det är bra med er!!



Kram

2011-12-01 @ 15:33:22
URL: http://evasofialovisa.blogg.se/
Postat av: Linda L

Men jag då..?!?!? ;)

Jag saknar iaf dig.. men kanske inte kan tror det som fortfarande inte ringt upp dig ;P

Men så här är det, jag har fan jobbat morron till kväll och när de väl blivit tyst har jag helt ärligt inte orkat ringt nån.. Å nu när jag är ledig så har jag tänkt ringa hela J*la dan men barna låter ju så sjukt högt hela tiden så de e ingen mening.

Har du blivit kvitt magsjukan än då?

2011-12-03 @ 14:19:35
Postat av: susilull

Å JAG ÄLSKAR DIG!! <3

2011-12-04 @ 11:38:51

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0