1/2 - 2011 Today..

Ja, häromdagen bestämde jag mej för att trycka på den där restart knappen.
Och det har jag gjort, och framförallt from. idag så ska jag köra stenhårt på det! :)

Jesper blev ju magsjuk i söndagskväll, o var relativit "bra" igår, fram till kvällen..då han återigen kräktes som en idiot. Stackarn! ♥

Sååå, lilla LillyBillyBus kom givetvis inte idag.. Vill ju absolut inte att hon ska bli sjukt. Men de känns så dumt.. Magsjuka 2 veckor irad,då hon ska vara med oss..
O jag o Lowa som längtat så.. aja,vi får kidnappa lillfrökna någon annan dag! ;)


Igår var jag till Isön,och hälsade på mina gamla vänner Sandra och Eva.. Det var så jäkla trevligt, och mysigt! O jag skratta som aldrig förr. Dom får en alltid på bra humör. Så jävla härliga människor! ♥
Evas karl,Johan var också hemma.. Riktig sköning det med! =)
Eva hade dukat upp värste Tacosbuffèn också, med massa gotta! O sen kaffe på det.. Snacka om o bli bortskämd.. ;)
Tusen tack,för en trevlig stund! =)

Efter middagen igår,så bakade Lowa en chokladkaka,o bjöd sin mor på. Lillgumman kan hon, måste brås på mor sin.. ;o) Hon har tjatat så länge, om att hon vill baka! Så igår fick hon äntligen göra det..
Lyckligare tjej då! =)


Idag då? Vad händer?
Jag ska fortsätta tvätta,tvätta o tvätta. Måste fasiken dra ett varv med dammsugaren o skura av golven också.
Toaletterna skulle också behöva sej en rejäl omgång.
Just nu är jag full av energi, så jag hoppas det håller i sej.. Så jag åtminstone får någonting gjort.
Jag gillar att känna så här, all energi. Underbart.

Ikväll är vi bjudna till svärfar på middag.
Får se om dom fortfarande vill ha dit oss,efter Jespers kräkningar igår?
aja, det återstår och se..

Nu ska jag bära upp rentvätten, och lägga in den. På en gång! ;)
haha..

Puss på er!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0