2/2 - 2011 Piggelin..

fasiken va skönt det är att vakna och vara pigg när väckarklockan ringer! =)
Det är såå jäkla skönt.
Idag var jag det.. o vips så är man på så otroligt mycket bättre humör! ;o)

Lowa var till och med på skolan så tidigt att hon hann vara ute o leka,innan det ringde in. Och det gott folk,hör inte till vanligheterna. Oftast kommer man ju precis när det ringer in.. haha..

Jag och Lowa for och firade svärfar själva igår. Jesper stackarn var inte alls bra.. Han försökte verkligen,men efter att ha hämtat Lowa på skolan så for han hem och la sej istället..
Usch, aldrig roligt o se dom man älskar vara sjuka. Även om det bara är lite magsjuka!
är det bara..
Vi blev iaf bjudna på jätte god tacopaj,och prinsesstårta o kaffe! Mumma de ju! =)
En mycket trevlig kväll,det tackar vi för.. ♥

Var fasiken duktig igår,städade,tvättade,renbäddade o fejjade på som attans! Ut med det sjuka,och in med det friska tänkte jag! Har fortfarande massa jäkla tvätt kvar, men snart så ska det vara tomt även där.

Ikväll ska jag för övrigt på Zumba, hur roligt låter inte det då? Jag ska iväg med mamma.. Kommer bli spännande! ;o)
Jag ser framemot det spektaklet! =)




näe,nu ska jag hänga lite tvätt,väcka karln o kanske ta en promenad med han!
Det vore nåt de.. ♥




Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Tänk, snart kan vi kombinera båda våra talanger att sjunga och dansa då ;) ♥

2011-02-02 @ 09:58:56
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Karin Anderheim

Huvva huvva... tråkigt med långdragen magsjuka! Roligt att höra att du fått dig en liten energikick, för det mesta blir så mycket mer lättsamt när man själv flödare av energi och kan hålla uppe ett härligt tempo under dagen. Om du har mycket energi till övers så kan du få dela med dig lite till mig.. ;) kraam

2011-02-02 @ 20:11:23
URL: http://anderheim.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0