En bild på mig + 10 fakta om mig.

Då köööör vi..




1. Jag blev gravid som 17åring,och mamma som 18åring.
2. Jag är en riktig humör människa. Lika nära till både gråt och skratt!
3. Jag har Noll tålamod.
4. Jag läser sjukt snabbt!
5. Jag slog ut min högra framtand som 6åring,och har fortfarande ingen "riktigt" tand där.
6. Jag har gjort en "skönhetsoperation" - och står för det.
7. Jag är allergisk mot älgar, alltså inte o äta dom..Utan pälsen deras.
8. Jag är som lyckligast,när jag får vara hemma med mina nära och kära.
9. Har sjuk tandläkarskräck.
10.  P.S I Love you är enligt mej,en utav dom bästa filmerna som någonsin gjorts..O jag har sett den dryga 20talet gånger,och har dessutom 3 ex av filmen hemma!


Era tankar..
Postat av: Tirja

Ja jag gör ju det och anders säger att jag kör rätt bra när jag väl kommer in i det :P haha men jag är livrädd hela tiden och har bara kört en liten skåpbil (anders förra företagsbil en liten fiat någonting) och kommer köra passaten sen och det känns lite ovant :S kommer ju inte se lika bra i den :P



Ja jag försöker iaf ^^ Vill ju vara vältränad så man orkar springa efter sitt lilla yrväder i sommar haha!



Ja minst sagt! Usch man tror det ska hända olyckor hela tiden, men det är bara jag som orsakar han smärta :P idag trängde han sig förbi mig när jag stod och kolla i frysen så han fick en liten påse fisk i pannan för den rasade så klart ut precis när han stack dit huvudet :S då vart han ledsen kan jag säga!!!



Får man fråga vad du gjort för skönhetsoperation?

Allergisk mot älgar, HUR har ni kommit fram till det :) Det va en rolig eller ja du förstår nog hur jag menar, udda heter det föresten, allergi :)



Kram <3

2011-02-14 @ 22:33:13
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja bara vi kommer iväg nån gång igen så kanske det blir bättre! Men det blir så sällan nu när lillen är med och jag blir jätte nervös! Plus att anders inte får plats framför bilstolen haha!



Ja du det va bra svårt att hålla sig för skratt när det hände och försöka trösta en liten med panik och ont gjorde det säker som fan, vart ju en knallblå bula av allt!



Okej det hade jag inte gissat ( har ju iofs inte sett dig mer än med jacka på ;) ) men ja det kan jag tänka mig blir roligt ;)



Aha okej coolt ^^ inte allergin men att du har jobbat där :)



Kram

2011-02-14 @ 23:02:27
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0