En ny vecka..

men varför går helgerna så jäkla fort!? dumt..
I lördags fick ju ju först fikafrämmande, väldans trevligt! =)
O sen blev det mat och bowling! Också väldans trevligt! Sen lämnade jag o Lowis av grabbarna på stan o for hem o sov.. Det är skönt o sova! ;)
Igår var en slödag, Lowa lekte hemma hos Agnes några timmar,o jag o Jesper bara var, slökikade på Änglagård bla.. På eftermiddagen for vi till Fjällsta,umgicks o fick tacos! Alltid lika trevligt..
På hemvägen stannade vi till i Vålbacken hos Finaste Jänet med familj! Lillfian sov förstås, men vi fick ju umgås me dom vuxna iaf.. :) Kika på Solsidan,surra strunt o blev bjudna på gooo Smooothie! Jag älskar`t.
Väl hemma somnade jag givetvis på soffan,till Wallander. Precis Som vanligt.. ;)

Idag har jag iaf varit på möte. Jag var så sjuuukt nervös innan.
Och är väl iofs fortfarande, men imorn får jag dock besked! Så tills dess är det bara o hålla tummarna. Och hoppas på det bästa.. ;o)

Imorn vankas det jobb också, 08.15-15.15.. Peeerfekt! =)
Det ska bli riktigt roligt..
Hoppas givetvis på mer jobb under veckan.. ;)

Näe,tror jag ska lura med mej Lowis upp o pyssla lite på hennes rum. Försöka få upp några fönsterlampor i lekrummet,o lite annat sånt jox. Kanske blir svårt nu,när bompa precis börjat.
Annars får jag väl roa mej med o tvätta o röja här nere då.
DampDoris har levt rövare några dagar nu, så varenda jävla dag,är det vedflisor precis överallt.
gaaah.

näe,jag glömde förresten kameran i lördags..trist för er! ;o)

Göra en brasa, o läsa en bra bok känns iofs mer lockande än o städa o tvätta.
Ma får väl si,hur de här slutar..



söt tjorven!


Era tankar..
Postat av: Tirja

Tack <3

Tror ju att tabletterna funkar ^^ Och gör dom det är det ju skitbra! Kanske jag nån gång kan ro det här i hamn så man blir nöjd med sig själv någon gång!



Roligt att du får jobba lite :D Skönt kan jag tänka mig!



Kramar!!!

2011-02-21 @ 21:08:11
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: malin

Åhh vad är det för spännande möte? Jag håller tummarna vilket som! ;)



Hahaha ja men alltså jag pillade mig i örat och vipps så fastnaden den, jag fick panik och skickade sms till suss att hon skulle komma på engång, hon svarade inte så då tänkte jag, äh vafan jag kanske kan lirka ut bomullen med en ny tops. Sagt och gjort och där satt den. Suss kom senare och försökte ta ut bomullen med en pincett men det gick inte å hälsocentralen hade ingen tid så hon skicka mig på akuten! :P Han skrattade och sa att jag i min ålder borde väll veta att man inte får stoppa tops i örat. Och jag svarade med: men vad är då tops bra för? Hahahaha. MAmma skämdes! ;)

Det här var alltså när jag bodde i stan själv = inge länge sen :P



Jaa fyfan är så snor dyrt att gå till tandläkaren! Och jag tycker bara jag hittar fel i munnen nu sen jag jävlas med tanden jag tillslut drog ut. jag som knappt haft ett hål innan de, suck! :(



Härligt att ni haft en toppen helg! :)

Kramar

2011-02-22 @ 13:28:25
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0