en polismagnet..

jag är som en jävla magnet för poliser! Det måste fan vara så?
Förstår ni huuuur många gånger jag blivit stoppad,egentligen???
Jag har tappat räkningen..för rätt länge sen! Oftast klarar jag mej rätt bra, tur man är tjej och kan prata för sej,och spela sååå jävla dum! typ.. haha.. det enda jag inte klarat mej ifrån var fortkörningsböterna för nån sommar sen, men den skrev dom iaf ner! :)

igår stod dom i Åsarna..av alla jävla ställen? O varför skulle jag passera Åsarna just precis då? Jag menar det är ju inge ställe jag passerar dagligen. Aja,det gick ju bra iaf, och Tina fick sej ett gott skratt!

annars flöt gårdagen på bra, jag hann med allt. Mer eller mindre iaf! Fick middag hos mor också, dock hade hon gjort fläskpannkaka.. Som hennes laktosintoleranta barnbarn blev bjudet på.. Gott,javisst! Men inte lika roligt idag. Tror hon får tänka till lite,nästa gång hon ska göra pancakes! ;o)

Idag har jag jobbat. Det är så jävla roligt,och jag trivs riktigt bra.. Så jag gillar`t!
Efter jobbet,hämtade jag Lowis hos en klasskamrat åt henne.
 Sen blev de middag,disk,tvätt o sånt pyssel.
Nu är jag så jävla trött,och vill stuuupa i säng. Så det tänker jag fan göra.
Ska tvinga me mej karln också, för han kom hem idag! Weeeei!
Älska!


eftersom jag inte hittar sladden till felitån,får ni inte dom riktiga bilderna från min polisdejt, men dom kommer nog. Tina är ju en paparazzi, så innan jag nått stan efter att ha blivit stoppad,fanns bilder att skåda på fejjan!
Sööötfia!
Tur ett par av poliserna var rätt heta.. ;)



Era tankar..
Postat av: Tirja

Jo jag hade verkligen det, det enda jag inte hann (orkade) va att vika tvätten och börja med dekorationerna ^^ Så jag är lite nöjd iaf!

Jo jag hoppas det jag med, men det brukar ta sitt lilla tag :(



Ja men så känner jag med, lite extra hjälp då det inte går som man vill ;)

Jag hoppas verkligen dom kommer idag eller imorgon!!!



Ja men det är ju bra att veta att du blir bra bemött nästa gång för då blir det ju lite lugnare och säkrare! Så skulle jag känna iaf :)



Kram!

2011-02-18 @ 12:30:05
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: TiNAWiNA

Äh vi skyller på bilen!

Paparazzi ;)

2011-02-18 @ 16:49:59
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0