så jävla dåligt..

med uppdatering här,dom senaste dagarna!
Men vi har haft fullt upp, med diverse..
Skotertur,grillning,mys med nära o kära,och igår blev det en heldag med begravning,
minnesstund.Och sen som avslutning på dagen blev det middag på Hov tillsammans med släkta..
Gårdagen var verkligen,så himla fin.
Och samtidigt så jävla jobbig. Det är väl så det ska vara.
Som sagt så avslutade vi dagen med middag på resturang Hov,tillsammans med nästan hela släkta..
O det var verkligen jätte trevligt!


I onsdags tog jag o Lowis en skoter tur tillsammans med Mikael, mötte upp Tobbe o Sanna. Grillad korv,pinnbröd o bara hade trevligt.. Sååå jävla gött!

Idag är det finväder,och mina älskade tjejer kommer strax!
I löööv it. ♥

Promenad i solskenet o fika tillsammans, kan det bli bättre?


Era tankar..
Postat av: Tirja

Tack ^^ Jag tycker som om att hålla på så man får ta varje chans man får ^^



Hur mår du? Känns allt okej efter begravningen och så?

Kramar <3

2011-02-13 @ 14:58:47
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Hehe ja det får du gärna göra ;) Är så roligt att få hålla på :D



Okej men det måste ju vara skönt att ändå känna lugnet även om det är jobbigt! Det blir ju bättre med tiden som dom säger, perioder kommer vara jobbiga men det är då man får leta i minnes banken och komma ihåg allt fint och roligt man gjort tillsammans! <3



Njae mest tagit det lugnt, bakade lite igår, testbakning inför ett års kalaset ^^

Huvva känns som att det är bra mycket som ska göras fast det egentligen inte är så speciellt :P

Annars händer det inte mycket för oss! Bara den vanliga städa och rå om varandra!



Kramar! <3

2011-02-13 @ 15:30:30
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0