Som en tupp!

jajjemän! Jag är fan stolt som en tupp. Näe, ännu STOLTARE! =)
Tanden är ute.. med en underbar syster, massa lugnande och en fantastisk tandläkare+sköterska så gick det faan vägen! :)
Såå jäkla skönt,och jag är så stolt! Så jag kan inte sluta tjata om det!
Tusen tack till bästaste bäste lillasyster! ♥

Har köpt en semla som en fiinfiin belöning till mej själv också.
Sådetså.
Den ska jag snart smaska på.. Mmmmm... I lööv it!

Imorn har jag fasiken fullt upp,inge jobb dock men massa ändå..
* Gyn 8.30
*UPM 10.00
* Skjutsa syster till flyget 12.00
*Skjutsa Jocke till Klövsjö
* Skjutsa Lowa till dansen,som börjar imorn igen! :) 16.30
* Zumba med mamma 18.30

Sen ska ju Tjorven ut o promenera också,o allt de andra vardagliga.. =)

Börjar bli förkyld,och det är fan inte okej.. så jag hoppas jag lyckas sova bort det hela inatt!

Om inte annat kanske ett glas cola,och en semla kan göra det?

Ska pröva det jag.. =)


avslutar med lite bilder jag också hittat på mammas dator, ifrån när jag o mamma var i London i Maj -09
En riktigt mysig mor-dotter weekend! ♥





     

   



- om ni bara visst vilket tempo min kära mor kan ha.. jag var heeelt färdig på kvällarna.. ;)
hade dessutom två trasiga knän,och en trasig fot (som inte hade hunnit läka,efter en slalomdebut under sportlovet) under resan..


Era tankar..
Postat av: Evelina

Hej! Vart tränar ni Zumba? :) Kram/Evelina

2011-02-15 @ 21:00:00
URL: http://evelina85.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja, jag har kört Zumba hemma. Men man tycker det är tråkigt själv. Roligare att träna med andra :) Vad kostar det att träna där då och hur ofta är det?



Ja, äntligen ska jag få tänderna fixade. Har väntat i dryga 3 år. Det enda som tar emot är summan. Men ska man ha fina tänder får man pynta.



Gud vad stor hon har blivit Lowa. Är hon redan 6 år? :)



Kram

2011-02-15 @ 21:29:51
URL: http://evelina85.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja jag känner mig faktiskt duktig även om vågen inte visar på annat än plus!

Haha men vilken mysig katt :P Fast jag vet hur det är har också haft en sån katt, roligare saker kan man ju ha för sig! Ja det är tur barnen växer upp så dom kan hjälpa till ;)



Aha ja jag har fler kompisar som varit dit för dom är så rädd, så dom är nog bra där :)



Kram

2011-02-16 @ 16:42:48
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Jo jag har beställt lite hjälpmedel nu! Ett litet piller som hjälper till att förbränna fett och tar bort sockersuget så jag hoppas det funkar :P Lite fuskhjälp på vägen men annars kommer jag ge upp rätt snart! Så jag ser det bara som en liten push i rätt riktning!



Det är ju jätte viktigt att man får ett bra bemötande för då blir det ju inte lika jobbigt nästa gång!



Kram

2011-02-16 @ 22:05:29
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: malin

Åhh vad du är duktig!!!!! =D

Jag tänker aldrig i hela mitt liv dra ut en tand till, fyfan säger jag bara. Fast tandvärk är inte heller att leka med - usch!

Hur känns det efter tanden är bort nu då? Har du ont?



Alla hjärtansdag var oxå mysig ända tills jag fick nått magvirus eller nått, haft sjukt ont i magen sen dess. blää. Men det börjar ge med sig nu! :)

Hur var din alla hjärtans dag?

Kramar <3

2011-02-17 @ 11:49:20
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: malin

Haha ja säg det, jag brukar lyckas med det som andra inte lyckas med!

Engång fastnade toppen på en tops i mitt öra så jag fick åka på akuten å dra ut den. mohaha!! :P

Men idag mår örat bra, en knöl å lite öm bakom bara, var väl där örhänget mosades gissar jag! :P



Vad härligt att du inte känner av tandvärken längre, lycka!!! :)

Vad gick kalaset på att dra ut fanskapet?



Åh mysig alla hjärtansdag du hade oxå ju! :)

Jaa så himla söt hon är! Men precis som du säger, guud vad tiden springer iväg! Visst blir Lowa 7 i år?

Kramar

2011-02-17 @ 22:51:13
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0