Sprudlande Lördà!

ajjemän, jag vaknade vid åtta imorse..och kände mej pigg! Meen så härligt. Migränen som jag också lyckades få igår är som bortblåst,och likadant magbekymmrena, Omeprazolen gjorde susen! =)
Så vi klev upp o åt frukost tillsammans, allihop! Det är alltid mysigt.
Jesper har åkt till Höglekardalen,för lite skoteråkning. O jag o Lowis är hemma o pysslar.. Jag har diskat o röjt undan i köket,o tvättat lite. Skööönt!
Tänkte dra ett varv med dammsugaren också, har precis sopat upp små vedbitar som varit  utspridda över heeela nedervåningen. DampDoris! Så då ere väl lika bra o dammsuga o göra grett!

Lowa har ringt till mamma & mormor o bjudit hit dom på fika idag. Så dom kommer senare.. Det ska bli mys! ♥
Lowa ska inviga sina nya muffinsformar! :) Sötfian! Så efter dammsugningen blire en tur upp på Bua för o inhandla ingredienserna som fattas. Sen får hon baka! Och jag ska va assistent! ;o)

Ikväll ska vi ut och fira en barndomskompis,som fyllde 25 i december. Och vi har sagt att vi ska ut o äta tillsammans o bowla. Så ikväll blire, så svårt o få det att stämma för alla. Men ikväll blire av iaf!
Några fattas ju,men som sagt de e svårt o få en dag som alla kan.
Aja, först ska vi på CaptainCook och äta, o sen är bowlingbanor bokad!
Tror det kommer bli roligt! =)
Efter bowlingen tar jag nog med mej Lowa o åker hem, får se om dom andra drar vidare..


Måste slänga kameran på laddning också,får inte glömma det! Kan ju vara roligt o ha lite kort ifrån ikväll. :) O från idag, när man får finfrämmande o allt! ♥

Näe,nu ska jag riva på mej en tröja o fara upp på affärn,så de gjort!
Saatan så kallt det är förresten, men fint!
Så idag eldar vi för fulla muggar,givetvis.

Idag är en bra dag! o jag gillar`t.

Han en riktigt fin dag,allihopa!
För det ska vi ha.. ;)


Puss


Era tankar..
Postat av: Tirja

Japp här händer det saker, när bloggen inte blir uppdaterad då gör jag saker ;)

Japp klart det kommer bilder på det färdiga sen :)



Kram!

2011-02-19 @ 11:20:36
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0