bla,bla..

Jag stekte pancakes till Lowa istället för gröt.. Det är ju faktiskt riktigt smidigt!
Själv åt jag en tallrik a-fil med banan,och liiite flingor!
Det gick ju också ner..
Är iofs sugen på en stor fet jävla köttbit..aaah! med nån god sås,o gå potatis till.. meeen geee mej!
Magen skulle dock inte uppskatta det, den diggade inte ens filen..
O här sitter jag o längtar efter mat.. Framförallt kött?
Skumt..
Men jag är typ hungrig juu..

aja, ska prova lite mer nyponsoppa tror jag..o sen krypa till kojs!
Imorn ska jag vara piggelin tänkte jag, och julen ska bort!
Osså ska jag ju på ögon och fota ögonen..jävla aber,men de måste ju göras! :/

nyponsoppa,en dusch och sen natt?

låter inte alls dumt i mina öron..
eller jo,
är dock så jääävla godissugen,att jag kan erkänna att jag precis googlade 5minuters kola..
Varför kan man ju fråga sej? Kan ju inte ens äta a-fil..
Men erkänn,jäklarns va gott de vore! Om magen hade varit me bara..
Chokladpudding kanske är skonsamare för magen?
Vad tror ni? ;o)


haha, nääerå. nyponsoppa får de bli.. :)


Era tankar..
Postat av: Tirja

Du e ju för rolig du! Undra om du har ett sockerberoende kanske?



Va e det som strular med magen din då? Bara den konstiga magsjukan eller är det mer?



Kram

2011-01-13 @ 21:21:43
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Katta

Hello! Jag vet inte riktigt hur det gick till men karln tränar ju skitmycket o mår så bra av det så då vart jag liksom motiverat och gav mej faan på att jag oxå ska träna massor o gud va mycket bättre man mår o när man kommer in i det är det skitkul ju!

Ska du inte testa en provvecka då? =D

Hoppas magen din blir bättre, låter inte så spännande med a-fil ne, KÖTT låter mycket bättre ;)

2011-01-13 @ 22:26:10
URL: http://kattasvenne.blogg.se/
Postat av: Tirja

Jag tror nog det, äter du mycket vitt bröd?

Jag har nämligen tampats med ett sånt beroende sen jag va väldigt liten och kroppen och sinnet mår verkligen inte bra! Man är konstant sugen men vad man än stoppar i sig så är ingenting rätt!

Jätte svårt och jobbigt, ett sockerberoende är lika jobbigt som ett drog/nikotinberoende! Iaf för mig, okej jag tar inte droger men jag rökte innan jag vart gravid! Och allt från godis till vitt bröd och pasta är bovar för mig, så jag ska se om jag kan bli av med det nu genom Gi och utesluta så mycket sånt som möjligt (och förhoppningsvis tappa min övervikt=)



Okej jobbigt att inte få något svar :( Har sånna problem med tarmen jag, har dock inte sökt hjälp på flera år då dom ändå inte gör något, ät bättre, motionera mer ( magen va som sämst när jag bodde hemma och tränade dagligen :P ) och jag vart inge bättre för det, nu är den rätt okej, men inte normal eller bra för fem öre! Men bättre än vad den har varit så jag får vara glad!

Kan förstå att det är riktigt jobbigt! Usch!!



Jo mycket bättre :) Känns som att man ska ta det lugnt imorgon men sen resten av helgen blir det nog bra med ös ;) Ska städas och jag hoppas vi kan ta oss iväg och få till lite hyllor och så till både badrum, förråd och garderober så det blir någon ordning här ^^



Själv då? Blir det bättre eller sämre? Tycker du ska ta det lugnt och inte stressa så mycket om du har magsår, det blir ju värre utav stress!

Kramar!

2011-01-13 @ 23:02:15
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: malin

Meen du flicka lilla, tror inte ditt immunförsvar är så bra heller? Stackare! :( Krya på dig nu!



Ja jag tyckte den var himla bra, men har ju som sagt inte så mycket å jämföra med! :P



Gud vad gott med pannkisar, var evigheter sen sist. måste jag äta någon dag! :)



pöss

2011-01-14 @ 00:54:57
URL: http://ariiba.blogg.se/
Postat av: mickis

Ja jag ska också köpa rosenrot igen för jag märkte tydlig skillnad på humöret då jag åt dom, synd att dom är så dyr bara. Jimmy får betala dom om han vill få nå pussar ;)

2011-01-14 @ 09:22:10
URL: http://mikaeyla.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0