dagen som liksom bara försvann..

den här dagen har i stort sett bara försvunnit.. Hur vet jag inte riktigt? Kan ha någonting o göra med att jag låg i sängen tills klockan var nästan två.. Vad hände?
Men skönt var det.

Sen for vi in till stan,mötte upp lillasyster och Sanna. Tog med oss söstra o for till mamma och Håkan. Håkan hade stekt pannkakor till ett helt kompani! O jäklarns vad vi åt.
Världens godaste pannkakor om ni frågar mej.
Blåbärssylt och grädde till..Mumma!

Häng o kaffedrickning i soffan. Då vi bland annat diskuterade vissa yrken.
Begravningsentreprenör? På riktigt, jag vill inte jobba som det.
Mamma är helt övertygad om att det måste vara något utav det roligaste/bästa yrket man kan ha?
Ja,jag vet inte jag?
Min mamma har t.om knatat in på en begravningsbyrå,och bara frågat om dom inte hade ett jobb till henne där!
Det hade dom inte. Så Mamma är kvar på sitt jobb.
Tror ju iofs hon trivs bra där.. ;)
Jag är dock lite nyfiken på vad hon hade gjort om dom hade haft ett jobb till henne! :)



Vid halv sju,sa vi Hejdå, vi ses till påsk! - åt söstra. Som fick skjuts av mor till flyget.. Alltid lika trist,o Lowis grät en sväng i bilen..då skär det i mitt hjärta. Lillfisen min! ♥

Vi svängde förbi hos Anna,som bjöd på The och skitsnack en stund, innan vi handlade lite och begav oss hemåt.

Imorn tänkte jag försöka städa.. Det behövs. Men det tar emot så förbannat,varenda gång.
Jag undrar varför?
För när det är välstädat och fint här hemma,så trivs jag ju bäst.
Så då borde jag ju nästan gilla att städa. Varför är det inte så?
Om jag städar imorn,så ska julen ut också.
Inte en dag för tidigt.

Får besök av min fina vän Johanna imorn eftermiddag också, och hennes Tilde! Myyys! Längesen sist nu igen, så de blir alla tiders. Middag och häng här! :) ♥


tror det är sängdax nu,om jag ska orka med morgondagen.. ;)


Era tankar..
Postat av: Åsa F

Men duu, yoanna! Håkan, visst bodde han i trånkan förut va? Annars är han ruskit lik en annan håkan :P

2011-01-05 @ 18:06:20

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0