den gjorde susen!

Powernapen gjorde fasiken susen alltså, blev dock 1 ½ timme!
Men va tusan.. Nu känner jag mej ju som en ny människa!
Underbart! =)




Noggster
är på väg hit,så jag ska väl ta mej för o sno ihop en pannkakssmet!
Tjockpannkaka blire! Känns som det börjat bli ofta här på slutet?
 Aja, gött ere ju!

Har tvätt som ska hängas,o rentvätt som ska vikas,och läggas in! Men vet ni?
Jag tänkte rensa ur garderoberna FÖRE jag gör det,denna gång!
Pluspoäng till mej..wiio.
 Mina och Lowis kläder får kvinnojouren,o Jespers skjutsar vi till Pingstkyrkan eller nåt..
Någon som har nåt bra förslag?
Och vart kan man lämna in "gamla" leksaker? Kvinnojouren det med väl?
Där behövs det nämligen också rensas! Rejält!
Vart kommer allt ifrån? Jag förstår inte.


Näe, nu ska jag få något gjort, banne mej!
Får inte glömma o köra upp sopkärlena till vägen sen heller!
 Dement som man börjar bli..


Era tankar..
Postat av: mickis

Ja jag vet inte om det var det eller om jag hade nån vitaminbrist. Då kan man bli deppig har jag hört :) Vi har inget planerat någon helg framöver så name a date bara :P kan lowa åka själv nu? jag fick ju så jäkla ont i fötterna sist jag åkte :(

2011-01-10 @ 17:12:00
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad du är duktig så som skänker kläder och saker så.. Jag ger alltid vårat till andra barn.. Mina slängs :/ FY mig känner jag nu!! :(

2011-01-11 @ 06:59:20
URL: http://joolinda.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0