en timmes sömn?

ja,en timmes sömn kan vi väl kanske vara överens om att det är för lite?
Första delen av dagen har gått hyfsat, nu är jag dock mer död än levande.
Och vill inget hellre än o få sova en stund!


- precis känner jag mej,
                                                  just precis nu! FUCK.



Meen, Lowis kom ju hem med skoltaxin för en timme sedan,så här blir det då inge sovande förrän till natta? Kanske?

Nogga ska komma på middagsbesök idag också,det blir trevligt.. jag hoppas bara jag kan hålla mej vaken?
En liten power nap kanske är okej ändå?
Under min gosiga värmefilt.. Meen allvarligt! Jaaa, fan va skönt det vore!




Efter att jag lämnat Lowisen på skolan imorse,blev det morgonmys med Myran! Länge sen nu,så det var välbehövligt om man säjer så.. ♥
Sen for jag till Hackås en böj, har kanske något på gång..ett jobb, på 50% är det,o det vore ju grett!
Får se hur det går med sjukskrivningen och sånt?
Vill inte säja för mycket,innan jag vet hur det blir.
Men det verkar lovande,och heelt okej!
Alltså jobbet verkar helt okej,och jag tror nog jag skulle trivas.. :)
Men som sagt, vi låter det vara öppet så länge!
Mycket som ska tajmas, arbetstider,lön osv!



Tror jag ska försöka mej på att skippa den Nikotinfria snusen nu också. Har ju faktiskt snusat nikotinfritt sen i oktober typ,så nikotinberoendet är ju borta! Men bara det här att ha något under läppen,vilken jäkla vanesak.
Meen,de ska jag väl klara av va?
Nedtrappning eller tvärslut!? Vad är bäst egentligen?
Inbillar mej att ingenting är bra,speciellt inte dagen efter man sovit en timme!
aja, det tåls att tänkas på! ;o)


Nu blire fan power nap,under filten! Det är jag fan värd. Bara för att liksom. Jajjemän. En timme iaf!
Så tar vi nya tag sen.. jupp,jupp!


Era tankar..
Postat av: mickis

Fy fan vad BRA du är Joanna! :P att du om någon slutat snusa! Jag slutade på nyårsafton och har inte onicon heller. Tvärslut bara!

2011-01-10 @ 15:41:00
URL: http://mikaeyla.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja håller med Mickis.. SKIT bra att du lyckats sluta snusa. de har INTE jag, har å andra sidan inte ens povat! ;) Men som sagt GULD stjärna till dig vännen! :)

2011-01-11 @ 07:03:24
URL: http://joolinda.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0