ingen rubrik..

jag avskyr o inte kunna sova om nätterna,det börjar väl även ni veta..O jag inbillar jag att det beror på fullmånen, bland annat givetvis..Men jag tror på sånt! Lika att  man inte ska baka när det är fullmåne.. För då blir det aldrig riktigt bra.. Så är det bara.. ;o)

Tog mej iaf upp imorse..bara det är bra!

Varit på öbarna,så jäkla nice.. Jag gillar`t!

När jag kom hem,hade vi främmande..Av både svärmor,momman o Mikael! Dom satt o mumsa smörgåstårta,o negerbollar.. mumma! O trevligt med sällskap! :)



Var på så jäkla bra humör,när jag påbörja detta inlägg.. Hade en massa o skriva också..
Men så ringde någon kvinna från försäkringskassa,så nu är jag lej!

Skiter i det här sålänge,o myser med mina favoriter istället! ♥


Vi hörs!


Era tankar..
Postat av: Linda

Jag går både på pass och tränar vanligt gym, simmar gör jag också. Härligt med lite variation! Jag brukar träna med Sara när jag ska gå på pass, då vill jag inte gå själv ;) Men annars e det faktiskt rätt skönt att träna själv också. Men om du vill ha träningssällskap så är det bara att höra av dig! :)



Jag går hos en privat tandläkare. Stellan Bolin heter han. Ligger typ vid shell där mitt i stan. Han är jätte bra! Kan starkt rekomendera han. Har du fortfarande tandvärk?



Kraam!

2011-01-21 @ 21:00:57
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0