jag gjorde det..

jag tog mej ur soffan,och iväg o hämtade Lowisen på fritids. Var och tankade också,tanklampan hade lyst i alldeles för många mil.. Meen, Det gick ju bra.
När vi var hemma insåg jag att här måste de faan skottas.
Runt bron,in till stallet,och vid sopkärlena o garaget!
Så jag bet ihop o gjorde de.. Det gick fort,och relativt smärtfritt..
Nästan så jag tror jag skulle kunna städa nu,av bara farten liksom.. ;o)





Ska styra upp någon middag först o främst, men vad?
Har ingen fantasi alls?
Tomtegröt o en smörgås kanske?
Känns som om det skulle vara okej en dag som denna..
Ena sekunden är jag svin hungrig,och sugen på precis allt.och i nästa springer jag på toa,har kramp och mår så jäkla dåligt! Skitmage..Och eftersom magen inte riktigt är med,
så måste jag ta det lilla lugna..

Ikväll/natt tror jag bestämt karln kommer hem o sover en stund,innan jobb imorn..
 faan,va härligt! En natt extra,again.. wiiiio! :)

På lördag tror jag vi ska försöka oss på en middag ute,
på tu man hand,och med bio efteråt kanske?
Blir mys de.. ♥
Länge sen nu..och sen har vi ju några biobiljetter efter julen att utnyttja.. :)
Det gillas! :)

näe, nu ere middagsdax!




Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Åh va mysigt, de skulle jag också vilja göra!!

Krya på sig love.

2011-01-13 @ 17:03:39
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Tirja

Duktig du va som skottade!



Jo jag är precis lika dan, viljan finns men inte orken haha ^^



Man vet ju inte vad man tycker är roligt förens man testat! Så enkelt är det ju!



Nej det är verkligen inte lätt att byta gardiner, framförallt inte i vårat vardagsrum som är typ 3 meter brett enbart fönster!

Nej men jag har ju lite dåligt samvete att jag inte tog mig iväg eftersom jag vet att jag kommer ha svårt att ta mig iväg nu istället bara därför!



Ja någonting som går måste det vara, för jag känner så väl igen symptomen du beskriver, ^^

Nej det kändes ju inte så lockande precis att använda den :D



Kram

2011-01-13 @ 18:14:16
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Stolt ska du vara :)



Ja du det har jag med undrat många gånger!



Ja det är iofs 2 fönster och dubbelglasdörrar till altanen typ, :) Men det är bara utsatt för EN gardinstång :S

Så det är lite pillrigt att få till själv :)



2011-01-13 @ 19:04:55
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0